Najnowsze Posty

Warsztaty Świadoma Mama w Krakowie

By 18:42 , , , , ,

Wraz z pierwszym dniem kalendarzowej wiosny, do Krakowa zawitała Paulina Holtz - aktorka teatralna i telewizyjna, znana m.in. z lubianego i popularnego serialu rodzinnego Klan. To właśnie fakt, iż jest ambasadorką całej akcji oraz obecność takich specjalistów jak dietetyk czy ginekolog ostatecznie zachęcił mnie do wybrania się na spotkanie.
Mimo, że pogoda okazała się totalną klapą, całość przebiegła w ciepłej, przyjaznej atmosferze. Paulina Holtz okazała się mega pozytywną i zakręconą mamą, która z uśmiechem angażowała się w każdy punkt programu. Fakt, że z ochotą odpowiadała na każde pytanie sprawiał, że zapominało się, iż ma się do czynienia ze znaną osobą (co zwykle wiąże się z wyższym ciśnieniem i onieśmieleniem :)
Każda Mama otrzymała od sponsorów mnóstwo gadżetów w tym m.in. słoiczki i soczki Gerbera (które zaczęłam wcinać nim dotarłam z powrotem do domu), ''próbki'' probiotyków czy witamin dla kobiet w ciąży.


Wykład dietetyka klinicznego (której wykład - z wiadomych względów - najbardziej mnie interesował) - dr n. med. Elżbiety Gabrowskiej (Oddział Leczenia Żywieniowego Uniwersyteckiego Szpitala Dziecięcego w Krakowie) objął głównie żywienie maluchów. 

Dietą przy planowaniu ciąży, a także w trakcie jej trwania zajęła się również dr Marta Monist - ginekolog (Szpital Kliniczny w Lublinie).
Żywienie nie było oczywiście jedynym tematem obecnym na warsztatach. Było też nieco bardziej intymnie. Higiena w trakcie ciąży, problemy z którymi mogą borykać się Mamy, sposoby i produkty łagodzące wszelakie dolegliwości...
Konkurs na pożegnanie wzbogacił parę osób o książki Pauliny Holtz czy produkty firm sponsorskich.
Zatarganie swojego faceta na warsztaty było dobrym posunięciem - kompletnie nie mam szczęścia do losowanek. Mój Łukasz, jak widać poniżej - wręcz przeciwnie. Bon na 200 zł do Kliniki Krakowskiej był nasz :)

Miłe fotograficzne pamiątki wykonał dla nas Mikołaj Mikołajczyk. W swoim mini studio cierpliwie pstrykał fotki wymagającym Mamom i ich Maluchom. Dla zainteresowanych - próbka tego jak wygląda profesjonalna sesja w Foto Mami Studio :) KLIK Dzisiejszy wpis powstał m.in. dzięki uprzejmości Pana Mikołaja - Jego fotorelacja przeplata się z moją.




Kolejne warsztaty w kwietniu w Sopocie i Szczecinie. Gorąco polecam! :)




You Might Also Like

2 komentarze

  1. Takie warsztaty to fantastyczna sprawa. Pytanie co zrobić z tymi osobami, które (jak np. ja) na tyle panicznie boją się dzieci i opieki nad nimi (tyle chorób, zaleceń, uważania na dziecko, potem ono dorasta, problemy wychowawcze, a co będzie jak mnie dziecko znienawidzi), że aż mi się odechciewa posiadania potomstwa. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziecko zmienia wszystko! Na lepsze :)

      Usuń

Przepis przypadł Ci do gustu? A może masz jakiś pomysł jak go udoskonalić? Tekst dostarczył Ci oczekiwanych informacji? Podziel się tym z innymi!

ZOBACZ RÓWNIEŻ