Najnowsze Posty

Jajko w koszulce na serku wiejskim

By 07:51 , , , , , , , ,

Pozostając w temacie śniadań - dziś z rana kolejna propozycja z dodatkiem serka wiejskiego. Śniadania i przekąski będą teraz częstą pozycją wśród przepisów na blogu gdyż od jakiegoś czasu dzielę się pomysłami na nie z Fitmamą KLIK
Znajdziecie mnie u Niej w zakładce Przepisy KLIK i Odżywianie KLIK

Takie śniadanie, pierwszy raz zrobił dla mnie mój Mąż. Ile się na próbowałam aby wyszło mi takie jajko - chyba tylko ja sama wiem. Nadal nie potrafię powiedzieć jak dokładnie się je gotuje. Zwykle robię je na czuja ale postaram się zakreślić chociaż rys przepisu. 

Nie martwcie się jeśli Wam nie wyjdzie. 
Mi nie wyszło 99 jajek. Lądowały biedne w koszu.
W końcu setne wyszło :)



1 jajko z połową opakowania serka to:
180 kcal
0,2 g błonnika
17,5 g białka


JAJKO W KOSZULCE NA SERKU WIEJSKIM

Składniki:
ogórek zielony gruntowy
opakowanie serka wiejskiego
jajko
łyżka octu spirytusowego
pieprz, sól

Dodatkowo:
mały garnek
miseczka
łyżka zwykła i cedzakowa

Wykonanie:
1) Zagotowujemy wodę w garnku, dodajemy octu i zmniejszamy na średni palnik. Do miseczki delikatnie wbijamy jajko. Łyżką robimy wir w garnku i ostrożnie ale pewnie, jak najbliżej wody wlewamy jajko do wody. Pomagając sobie łyżką, zagarniamy białko do środka - w jedno miejsce. Gdy się zetnie, gotujemy ok. 2 - 3 minut. Wyciągamy łyżką cedzakową
2) Ogórka obieramy i kroimy w kosteczkę. Mieszamy z serkiem wiejskim




You Might Also Like

2 komentarze

  1. Śniadanie mistrzów nabrało nowego znaczenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. trochę szkoda tylu jajek :D i z serkiem wiejskim wydają się być ciekawym połączeniem :) pewnie spróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń

Przepis przypadł Ci do gustu? A może masz jakiś pomysł jak go udoskonalić? Tekst dostarczył Ci oczekiwanych informacji? Podziel się tym z innymi!

ZOBACZ RÓWNIEŻ