Najnowsze Posty

Owocowy pucharek

By 16:26 , , , , , , , , ,



OWOCOWY PUCHAREK

Składniki (na 5 pucharków):

2 duże jogurty naturalne
3 brzoskwinie
duża kiść winogrona
opakowanie borówek amerykańskich
3 banany
3 łyżki rodzynek
3 łyżki płatków migdałowych
3 łyżki otrębów żytnich
10 okrągłych biszkoptów


Na dno pucharków skruszamy po 2 biszkopty. Na to 2 łyżki jogurtu, pokrojone w kostkę brzoskwinie, winogrono, pokrojone w plastry banany, jagody. Przykrywamy warstwą jogurtu, posypujemy rodzynkami, płatkami i otrębami.


CHCESZ NA BIEŻĄCO OTRZYMYWAĆ NOWĄ PORCJĘ TEKSTÓW I PRZEPISÓW? 
POLUB MNIE NA FACEBOOK-U



You Might Also Like

3 komentarze

  1. Super przekąska :-)
    rzeczywiście spotkałam się z osobami, które wręcz nie znoszą jogurtu naturalnego.. strasznie mnie to dziwi:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja uwielbiam jogurt naturalny, od dawna używam go zamiast śmietany. a taki deser na pewno jest pyszny i słodki bo tyle smacznych owoców i bakali. Dawniej uwielbiałam bitą śmietanę a po drugiej ciąży mnie d niejodrzuca.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie idealny deser :) Niestety z moim Tatą jest tak samo, wszystko co nie jest słodzone cukrem jest niedobre i "nie da się tego jeść ".

    OdpowiedzUsuń

Przepis przypadł Ci do gustu? A może masz jakiś pomysł jak go udoskonalić? Tekst dostarczył Ci oczekiwanych informacji? Podziel się tym z innymi!

ZOBACZ RÓWNIEŻ