Najnowsze Posty

NA TROPIE - 6 kroków by spuścić z wagi

By 08:14 , , , ,

Czyli moja mocna czołówka, którą zawsze każdemu powtarzam ...


1. WODNA KALKULACJA
Przygotuj tyle butelek wody mineralnej i tyle szklanek, ile pokoi posiada Twój dom/mieszkanie. W każdym z nich postaw pełną szklankę i butelkę do uzupełniania. Podczas codziennych czynności, łatwiej Ci będzie wypijać odpowiednią ilość wody, która przecież oczyszcza organizm, wspomaga przemianę materii i wypełnia żołądek.
Pamiętaj żeby wybierać CZYSTĄ wodę mineralną, a nie ''smakowy szajs''.

2. LODÓWKOWY MOTYWATOR
W zbiorach zdjęć wyszukaj takie, na którym masz mniej kilogramów niż obecnie. Powieś je na lodówce. To świetny motywator bo ilekroć sięgniesz po coś do jedzenia, dwa razy się zastanowisz nad sobą i nad zdjęciem.

3. OCZYSZCZAJĄCY ELIKSIR
Codziennie rano, 15-20 minut przed śniadaniem, wypijaj szklankę z łyżeczką miodu i sokiem z cytryny. Pobudzisz metabolizm, dzięki czemu Twój organizm lepiej poradzi sobie z całodzienną dawką jedzenia.

4. ZAPOMNIJ O SOLI
Nie sól lub przynajmniej ogranicz solenie. Szczególnie teraz gdy trwa lato, a Tobie trudno byłoby ukrywać się ukrywać w grubym spodniach czy swetrach. Sól zatrzymuje bowiem wodę w organizmie i powoduje nieestetyczne obrzęki przez co czujesz się grubo i ociężale.

5. WCINAJ BŁONNIK
Szeroko rozpowszechniony przez media - głównie kobiecie i faktycznie zasłużenie. Ale Ty wcale nie musisz zaopatrywać się w drogie suplementy aby usprawnić trawienie i zapomnieć o głodzie. Błonnik znajdziesz w gruboziarnistych kaszach, otrębach, owocach, warzywach, ziarnach ... Możliwości jest mnóstwo.

6. WRZUĆ NA LUZ
Każdego dnia pozwól sobie na małą, jedzeniową przyjemność. Udowodniono, że kobiety na diecie wciąż myślą o słodkościach i przez to ciężko im wytrwać w postanowieniach. Jeśli delikatnie (!) sobie odpuścisz - szybciej dotrzesz do upragnionego celu i utrzymasz efekt na długi czas. 
Każdego dnia wolno Ci wybrać jedną z poniższych przekąsek.

You Might Also Like

4 komentarze

  1. Większość rad znałam, pozwoliłam sobie zapisać listę małych grzeszków. Przyznam, że to najtrudniej mi przetrwać - brak słodyczy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bez tabliczki czekolady nie jestem w stanie przetrwać jednego dnia :- (

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja nie przepadam za szklankami ;) " Codziennie rano, 15-20 minut przed śniadaniem, wypijaj szklankę z łyżeczką miodu i sokiem z cytryny. "

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja wprowadzam te małe grzeszki, bo po 12 tygodniach diety poległam na wakacjach i zmieniłam dietę na ciastkową!!!! Jo-jo było niesamowite.

    OdpowiedzUsuń

Przepis przypadł Ci do gustu? A może masz jakiś pomysł jak go udoskonalić? Tekst dostarczył Ci oczekiwanych informacji? Podziel się tym z innymi!

ZOBACZ RÓWNIEŻ