Najnowsze Posty

1000 kcal wystarczy

By 13:39 , , , ,

Anna Bałon - ''modelka'' z Tap madl swego czasu była chuda jak przecinek.
Tak szczerze - to prawie wcale jej nie było.
Wystarczył jednak mały wypadek, noga w gipsie, brak ruchu i pofolgowanie sobie (tak!), a ze szczypiorka wyrósł dorodny ... nieco większy szczypiorek.






Nie byłoby w tym nic dziwnego czy sensacyjnego - wszak wiele podobnych przypadków istnieje - gdyby nie fakt, że owa panna postanowiła zrzucić to wszystko w super, hiper ekspresowym tempie. Ba! W dodatku racząc nas medialnym sprawozdaniem ze swych wysiłków.

Podziw i szacunek, że za to się zabrała, ale szkoda, że zostawiła przy tym zdrowy rozsądek w domu. Pierwotnie założyła zrzutkę około 6 kilo na miesiąc. To już dużo.
Pani dietetyk, do której się udała - stwierdziła chyba, że jednak za mało, bo jej dieta miała pozbawić Anię 12 kilogramów w miesiąc. To wszystko, pięknie oprawił i wyemitował jeden z programów śniadaniowych.
Zastanawia mnie fakt, kto tej - pożal się Boże - pani dietetyk dał uprawnienia do takiego niszczenia zdrowia i życia ludzkiego?

U każdego z nas można wyróżnić podstawową i całkowitą przemianę materii. Ta pierwsza, zakłada najniższą  ilość energii jaką nasz organizm MUSI otrzymać w stanie spoczynku (!) aby wszystkie przemiany w nim zachodzące mogły mieć miejsce. A więc na przykład oddychanie, pracę serca, mięśni, wzrost komórek, tkanek i tym podobne.

Pani ''dietetyk'' kochana, ustalając Annie dietę 1000 kcal (!) założyła sobie chyba szybką anoreksję u klientki. Dziewczyna ma bowiem 1,81 m wzrostu i podobno waży 86 kg. Przy takich danych, jej podstawowa przemiana materii wynosi niemalże ... 1760 kalorii! Jak ona ma więc oddychać, mówić, a co dopiero się poruszać???!!!

Nie mam może wielkiego doświadczenia, a przed nazwiskiem nie mogę sobie postawić formułki lek. dietetyk, ale trochu rozumu jednak posiadam. Jeśli takimi dietami chcemy zapewnić sobie zgrabną sylwetkę to lepiej od razu zainwestować w dobrą i ładną trumnę. Najlepiej taką, która gra z najnowszymi światowymi trendami.











You Might Also Like

15 komentarze

  1. Nie wiem czy powinnaś publikować imiona i nazwiska na screenach, może się ktoś przyczepić...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak w razie ''w'' - przymazałam :)

      Usuń
  2. A idź Ty z nią! Rzygać mi się już chce na Anulkę. Efekt jojo jej odbił, a teraz mam płacić abonament za to, że będzie mi pokazywała swoje odchudzanie, ok... niszczenie organizmu na ekranie. Phi!
    Co media robią z ludźmi. Nie wygrała top model to już z dupą się pcha do TV i zaczyna skandale. Eh...

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak sobie myślę.. już pomijając fakt głupoty tego rodzaju diety i puszczania tego w tvn.
    ale czy przypadkiem tvn, a dokładniej dd tvn od jakiegoś czasu nie współpracuje z ewą chodakowską, która może wykształcenia tez nie ma, ale propaguje zdrowe odżywianie + cw, które daja efekty.
    takie to trochę niespójne. tu dieta 'głodowka + efekt jojo', a za chwilę ewa (przynajmniej zdrowo myślący człowiek).
    ciekawe zresztą czemu nie oddali tej dużej Anny pod oko kogoś kto pokaże jej jak schudnąć przez aktywność fizyczną a nie wycieńczenie organizmu.

    OdpowiedzUsuń
  4. A ile kilo można sobie założyć miesięcznie? Ja na początku poszłam jak burza z z traceniem wagi,ale to tylko dlatego że zaczęłam brać tabletki antykoncepcyjne(a mam zaburzenia hormonalne).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że 2 - 3 kilo miesięcznie to optymalna utrata wagi. Nie tylko bezpieczna ale i zdrowa oraz trwała. Łatwiej potem wrócić do zwiększonego (już odpowiedniego nam) jadłospisu.

      Usuń
    2. Właśnie wpadł mi w ręce przewodnik dla diabetyków(ale tylko w cukrzycy tylu II). Tam jest napisane,że w diecie odchudzającej u dorosłego mężczyzny powinno się dostarczać 1200 kcal,żeby schudnąć! Tylko może jest też tak,że diabetycy mają inną przemianę materii...

      Usuń
  5. Dobrze napisane i ze wszystkim się zgadzam. Ale po oczach bije jak piszesz "TROCHU"...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I postanawiam się poprawić ... Proszę o rozgrzeszenie :)
      PS Tak mam jak piszę na spontanie.

      Usuń
    2. ja już nawet pomyślałam, że to jakiś taki dialekt, bo Majka chyba z Krakowa, dobrze kojarzę?... ale faktycznie rzuca się w oczy :)

      Kasia W.

      Usuń
    3. Ale się czepiacie :) Ja tak mówię, moi bliscy, znajomi też tak mówią. Niech wam będzie - zmieniam.

      Usuń
    4. A tak ściśle to z Krakowa nie jestem tylko ze wsi. Wieśniaczką jestem to po wsiowemu zaciągam :) Zadowoleni?

      Usuń
  6. Dietetyk, jak każdy inny zawód...są bardziej kompetentni i Ci mniej. Ta pani widocznie należy do drugiej grupy...:-( Szkoda tylko, że nagłaśnia się takie teorie i potem młode dziewczyny w to wierzą i się głodzą..., bo raczej mało kto potrafi całkiem normalnie funkcjonować jedząc 1000 kcal.

    OdpowiedzUsuń
  7. Niech ona żre te 1000 kcal dziennie i choruje, skoro ma siano w głowie, ale czemu ma to pokazywać TVN? Piękny przykład daje widzom, ledwo co przekonaliśmy się że 1000 kcal to zabójcza dieta, a tu już popularny program zaczyna temu przeczyć... W jakim celu?

    OdpowiedzUsuń
  8. A tak na marginesie to co tu ma wzrost do tego? Ja mam 178 cm i waze 63 kg i co z tego? Jej cialo jej zycie i dajcie jej spokoj.. Polowa z Was pewnie ma lekka nadwage albo zbliza sie do Niej.. Przelaczcie kanal na madrzejsza telewizje a najlepiej wylaczcie i za cwiczenia sie wezcie..

    OdpowiedzUsuń

Przepis przypadł Ci do gustu? A może masz jakiś pomysł jak go udoskonalić? Tekst dostarczył Ci oczekiwanych informacji? Podziel się tym z innymi!

ZOBACZ RÓWNIEŻ