Najnowsze Posty

Światowy Dzień Żywności - odsłona druga

By 21:04 ,

Była już fotorelacja u El Toro, na stronie Banku Żywności i u Wesołych Małolatów ...
To jeszcze 3 grosze ode mnie :)


Po etapie pierwszym - przyszła pora na finał.
Tego dnia - pogoda była T R A G I C Z N A! Szaro, buro, zimno, deszcz.
Warunki pogodowe przełożyły się niestety na frekwencję rynkową. Mało komu chciało się opuszczać ciepłe pielesze - i wcale mu się nie dziwię.

Hiszpańskie El Toro powitało na szczęście gorącą barwą. W tym wypadku - ostatnio moim ulubionym - pomarańczowym. I humor od razu lepszy :)


W środku - jeszcze milej. Przekąski na ladzie to duży plus. Można było nabrać ognistego apetytu :)



Dalej było już tylko lepiej! Poduchy, drewno, mury - po prostu KOCHAM TAKIE KLIMATY!




Za tymi drzwiami - podobno - dzieją się kulinarne cuda.


Chwila regeneracji przy kawie i ...
wybiła godzina ZERO! 
ZACZYNAMY!!!



Moje chłopaki na stanowiskach.



(fot. Maciej Sady, www.fotomacs.pl)


Tematem zadania finałowego były "sery na śniadanie''. Poszliśmy w kierunku nieco zapomnianego twarogu. Ciągle przecież tylko te pleśniowe, feta i inne nie-polskie. Może Panu Makłowiczowi spodoba się nasza tradycyjna twórczość? 
Chłopcy wykombinowali pastę ziołową, pomidorową i jogurtową z wędzonym łososiem. Dodam, że zrobili to zupełnie sami! Opiekunkom wolno było pomagać ale słowem. 
Żadnych rękoczynów, ani degustacji :)


A na dworze - w najlepsze kroczyła parada...
(fot. Edyta Rzenno, www.fotoaparatka.eu)






W pewnym momencie stres sięgnął u mnie zenitu. Musiałam się wesprzeć na męskim ramieniu.
PS spuśćmy zasłonę milczenia na moją minę (i jedną i drugą).
Nie mam żadnego normalnego zdjęcia z tego dnia.
To był ewidentnie stres - tak sobie to tłumaczę.


Moja twarz wyraża wszystko :)
Wszystko tylko nie LUUUUZ!


Nasz końcowy efekt i ... do jury.


Wcale nie podsłuchiwałam! Ja tylko przyglądałam się obrazom w tle.
Ciiii!!!


Jury w całej okazałości.


Potem jeszcze przeprawa w strugach deszczu i wreszcie werdykt.
Niestety nie udało nam się sięgnąć po złoto ale nie umniejsza to faktu, że było wspaniale!
Damian i Kuba spisali się na medal i bez wahania stwierdzam, że będą wspaniałymi kucharzami!
Bawiłam się świetnie i na pewno będę chciała to powtórzyć.
Wszak, w takim wyborowym męskim towarzystwie - to sama przyjemność.
CHŁOPAKI - DZIĘKUJĘ! 
BYLIŚCIE REWELACYJNI!


Restauracja El Toro
Plac Wolnica 9
Kraków


CHCESZ NA BIEŻĄCO OTRZYMYWAĆ NOWĄ PORCJĘ TEKSTÓW I PRZEPISÓW?
POLUB MNIE NA FACEBOOK-U KLIK

You Might Also Like

2 komentarze

Przepis przypadł Ci do gustu? A może masz jakiś pomysł jak go udoskonalić? Tekst dostarczył Ci oczekiwanych informacji? Podziel się tym z innymi!

ZOBACZ RÓWNIEŻ