Najnowsze Posty

Hamburgery tłamszą Twojego penisa

By 20:56 , , ,


Jeszcze tego nie wiesz? Koniecznie przeczytaj! 

W ramach drugich zajęć z żywienia, puściłam dziś gimnazjalistom "Super Size Me''. Dla tych, którzy nie znają - krótkie streszczenie.

Jest sobie facet i jest sobie Ameryka. Ameryka pełna dużych samochodów, dużych sklepów i dużych ludzi. Ci ostatni - napraaawdę są duzi.

Są i sobie fast foody. Całe mnóstwo fast food-ów - głównie w typie McDonalds'ów. Nie sposób ich nie zauważyć, ominąć, przegapić - są w każdym mieście, na każdej ulicy i co pięć kroków. Otwierasz lodówkę - a tam Ronald McDonald :)

Wracając jednak do tego faceta ...
Ot, taki sobie zwykły facet postanawia, że przez okrąglutkie 30 dni będzie jadł tylko i wyłącznie MacŻarełko. Niebo w gębie? Mój Mąż też tak pomyślał :)

Początkowo, facet cieszy się  jak dziecko wpuszczone do Disneylandu. Codziennie, jada MacŚniadanie, MacObiad i MacKolacje. Czegóż chcieć więcej? A jednak ...
Z każdym kolejnym dniem ma się coraz gorzej. MacBóle głowy, MacDeprecha, MacImpotencja, MacPalpitacje ... Jednym słowem - MacWielkieMacProblemy.

Więcej Wam nie powiem. Lepiej sami obejrzyjcie.

A moi gimnazjaliści?
Z godzinnej prezentacji i prawie półtoragodzinnego filmu zapamiętali jedno:

"Nasycone kwasy tłuszczowe blokują krążenie w penisie"



CHCESZ NA BIEŻĄCO OTRZYMYWAĆ NOWĄ PORCJĘ TEKSTÓW I PRZEPISÓW? 
POLUB MNIE NA FACEBOOK-U


You Might Also Like

3 komentarze

  1. czyli jednak puściłaś cały film?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie - chciałam uciąć ten fragment i zapamiętałam sobie ujęcie kiedy. ale coś mi przeskoczyło i padło to ostatnie zdanie. i nagle cud - wszyscy słuchali :)

      Usuń
  2. A myślałam, że źle przeczytałam tytuł posta ;)

    OdpowiedzUsuń

Przepis przypadł Ci do gustu? A może masz jakiś pomysł jak go udoskonalić? Tekst dostarczył Ci oczekiwanych informacji? Podziel się tym z innymi!

ZOBACZ RÓWNIEŻ