Najnowsze Posty

MINI-KONKURS Zjedz ze mną śniadanie

By 13:40 ,


W wyniku małej, aczkolwiek bardzo sympatycznej pomyłki – trafiła mi się zabawa podwójna.
We wtorek, do mych drzwi zapukał kurier dzierżący w dłoni wielką pakę produktów by Sante. Dzień później, przeżyłam deja vu – przyszła identyczna paczka.

Ponieważ bardzo, ale to bardzo Was lubię (a sama przy okazji tego nie przejem), chciałam podzielić się Wami częścią mojego łupu :)

Zestaw, który dla Was wybrałam, zawiera:



Wystarczy, że w ciągu najbliższego tygodnia, napiszecie dla mnie coś ciekawego, udostępnicie TEN post na swoim Facebook-owym wallu oraz polubicie MOJEGO Fp'a

A praca domowa brzmi:

W maksymalnie 5 zdaniach napisz jak wyglądałoby Twoje wymarzone śniadanie i dlaczego.


Odpowiedź, która będzie najbardziej interesująca (niekoniecznie samo śniadanie, a wytłumaczenie dlaczego tak) - dostanie ode mnie upominek.
Odpowiedzi składające się z więcej jak 5 zdań – nie będą brane pod uwagę.
W komentarzu należy podać odpowiedź, swój adres mail oraz informację o tożsamości na Facebook-u.
Propozycje można nadsyłać od 18 do 25-ego listopada do godz. 23.59.
Nagroda zostanie wysłana tylko na terenie kraju.

___________________________________________________________________________________

WYNIKI

Śniadaniowa paczucha wędruje do :

Magdaleny Fiołek (Melilian)

Magda potwierdza istnienie wyjątku od reguły, która głosi, że "ostatni będą pierwszymi''.
Zrobiła mi chętkę na moje ukochane benedyktyńskie śniadanie, które robi dla mnie mój Mąż. Poza tym - "Julie&Julia" był swego czasu dla mnie inspirującym filmem - dlatego też, komentarz Magdy trafił do mnie najlepiej :)

Proszę o dane do wysyłki:
bpositive.contact@gmail.com

You Might Also Like

25 komentarze

  1. Moja odpowiedź: Moje wymarzone śniadanko, które wcielam w życie niemal co weekend, to jajka po benedyktyńsku. Posypuję je zawsze szczypiorkiem i podaję z pełnoziarnistymi tostami z masełkiem i drobiową wędlinką. Często na talerzyku obok podaję tez pokrojone warzywka, pomidorka, ogórka, papryczkę- żeby było kolorowo. Dlaczego akurat jajka w koszulce? Bo zauroczył mnie film "Julie & Julia", dzięki któremu nauczyłam się je robić :)
    Mój adres e-mail: MadziaFiolek@gmail.com
    Mój profil na Facebooku: Magdalena Fiołek.

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasza jaglana gotowna na mleku z jogurtem, miodem, orzechami, przypruszona pokruszonymi biszkoptami. Idealne,ciepłe śniadanie na obecnie panujące jesienne słoty. Rozgrzewa, osładza i nastraja pozytywnie do świata. Wspaniale dobrana porcja zdrowia. Oprócz bajecznie dobranych walorów smakowych spełnia swoją najważniejszą rolę - pozostawia uczucie sytości na długi czas.
    mail:olciar89@gmail.com fb: Alexandra Ola Noga

    OdpowiedzUsuń
  3. imslim.pl Moje wymarzone śniadanie to moje ulubione płatki owsiane z mlekiem i bananem niby nic a uwielbiam je Czasem z dodatkiem malin,borówek,truskawek:) imslim@imslim.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje wymarzone śniadanie jest wtedy, gdy mogę zjeść je w spokoju i delektować się każdym kęsem. Czasem trudno nawet zjeść coś w biegu, zajmując się maleństwem, ale od czego są weekendy! Najbardziej lubię placki marchewkowe, smaczne jak ciastko, a równocześnie super zdrowe. Odrobina syropu z agawy oraz suszone morele do tego. Nie ma oczywiście nic lepszego niż pyszna mleczka kawa do tego

    OdpowiedzUsuń
  5. Leże w łóżku a na tacy mąż podaje mi śniadanie. Kanapeczki z białym serkiem, pomidorkiem, ogóreczkiem i szczypioreczkiem. Do tego herbatka z cytrynką. Wszystko przystrojone płatkami róż... Śniadanie z miłością - dla serca i dla duszy:)
    odziez.dziecieca.jaroslaw@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Potrzebuję: 2 chlebki pita, ogórka i pomidora, 100 g sera feta , oliwę , sól i pieprz. Pity podgrzewam na suchej patelni z obu stron, odcinam 3 cm górnej części z obu stron, następnie delikatnie dwie warstwy oddzielam tak chleba, by stworzyć kieszonkę - tego mi potrzeba. Do środka wkładam plastry ogórka nieobranego, pomidora w cienkie plastry pokrojonego, pokruszoną fetę i odrobiną oliwy skrapiam, solą i pieprzem doprawiam, wtedy to dopiero smakuje, takie śniadania wprost imponuje. Właśnie tak wyglądałoby moje wymarzone śniadanie dlatego że powinno być bogate w błonnik, zawierać witaminy i mineralne składniki, związki biologiczne i produkty węglowodanowe czyli po prostu „węglowodaniki”. Bułka z serem i szynką już jest nudna, batony i wafelki to przysmaki „trudne” a zawartość śniadania ma ogromne znaczenie, smaczne, zdrowe i kolorowe - to moje marzenie, dlatego kieszonki proponuję, które świetny smak i kolory gwarantują.

    Mój adres e-mail: ratel1984@gmail.com
    Mój profil na Facebooku: Krzysztof Wojniak

    OdpowiedzUsuń
  7. Moje wymarzone śniadanko to owsianka, która jednak nie była by prosta i szybka jak co dzień, ale pełna składników, o których pewnie nawet nie mam pojęcia. Suszone owoce, w których zamknięte będą smaki lata, mieszanka nieoczyszczanych płatków każdego możliwego rodzaju po trochę, po jednym orzeszku z każdego istniejącego gatunku na świecie, a do tego pyłki i magiczne drobinki, takie jak smoczy owoc, pyłek kwiatowy i inne czarodziejskie dodatki, na dźwięk których już leci mi ślinka. Całość posypana najsmaczniejszą i najsłodszą ze znanych czekolad i zalana pachnącym, kokosowym mlekiem... Marzę i już jestem w niebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. email: agniesia_jw@wp.eu

      login FB: Agnieszka Wajda (agniechaaa)

      Usuń
  8. Moje ulubione śniadanie to owsianka na pełnotłustym mleku z żurawiną, orzechami i masłem orzechowym. Uwielbiam smak tłustego mleka a w połączeniu z owsianka smakuje rewelacyjnie. Ponadto kocham jak coś mi strzela pod zębami a orzechy są w tym niezastąpione :) A myślę że miłości do masła orzechowego tłumaczyć nie muszę ;)
    Mail : Dorisek16@interia.pl
    Fb: Dorothy Anna
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Moje wymarzone śniadanie to płatki owsiane jęczmienne orkiszowe otręby wszystkie oraz zarodki wszystko razem wymieszane zalane ciepłym mlekiem i możliwość delektowanie się tym jedzeniem w spokoju gdzie w moim domu to lada wyzwanie przy rocznej córce i sześcioletnim synu oraz pobudkach o piątej rano ;-);-);-):-
    Mail. andzia. andzia 1@ poczta.fm

    OdpowiedzUsuń
  10. Moje wymarzone śniadanie jest wtedy, gdy mogę zjeść je w spokoju i delektować się każdym kęsem. Czasem trudno nawet zjeść coś w biegu, zajmując się maleństwem, ale od czego są weekendy! Najbardziej lubię placki marchewkowe, smaczne jak ciastko, a równocześnie super zdrowe. Odrobina syropu z agawy oraz suszone morele do tego. Nie ma oczywiście nic lepszego niż pyszna mleczka kawa do tego :P

    email: podobinska.maria@gmail.com facebook: Maria Podobinska-Tuleja

    OdpowiedzUsuń
  11. Moje wymarzone śniadanie to te przyniesione przez męża do łóżka :) Dlatego,że choć raz nie musiała bym robić go ja :) pozdrawiam!
    kaja3ek@wp.pl
    fb: kalinka kubat

    OdpowiedzUsuń
  12. Super konkurs ! A co ma poradzić taka osóbka jak ja , która nie ma facebooka ? :<

    OdpowiedzUsuń
  13. Moje ulubione śniadanie to jogurt naturalny, do tego ser twarogowy, dodane mrożone maliny, pestki słonecznika,rodzynki,zmiażdżona w formie proszku jedna kostka gorzkiej czekolady, tak samo zmiażdżone migdały i całość wymieszana :) Przy takim śniadaniu pije herbatkę zieloną z cytrynką :) Taki zastrzyk energii daje mi więcej mocy z rana :)
    Marcelina Felisiak email: marcelina84@interia.eu

    OdpowiedzUsuń
  14. Śniadanko wymarzone- wielki, biały, kwadratowy talerz z brzegami obsypanymi cynamonem. Zaraz, obok niego suszone śliwki i posiekane orzechy. W środeczku król, a może KRÓLOWA- owsianka. Ugotowana na mleku, polana jogurtem naturalnym ale koniecznie z ziarnami zbóż, i tartym jabłuszkiem. A przy moim boku narzeczony, którego widzę w promieniach wschodzacego słońca, podającego mi aromatyczną zieloną herbatkę!

    Gabriela Grzywna, mail: gabrielagrzywna@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Przy śniadaniu w dzień słoneczny siedzi narzeczony grzeczny. Jest owsianka i zielona kawa, po takim śniadaniu z pewnością będzie super zabawa. ( :D ) Moc owoców wraz z ziarnami poradzi sobie ze wszystkimi treningami. Przy wschodzie słońca tuż obok niego oprócz owsianki nie potrzeba mi nic innego. Taki finał zdrowego żywienia-od dobrego śniadania do pozytywnego myślenia. :)

    fb. Anna Lińska
    e-mail: ania_orange@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Moje wymarzone sniadanie : Jajka wbite w bułkę grachamke posypane przyprawami i zapieczone w piekarniku, musi byc sciete bialko i delikatne zoltko a buleczka chrupiaca, do tego salatka z pomidora i szczypiorku. Kawka z mleczkiem a najlepiej Latte :) Mniam. I to wszytko zjedzone razem z rodzina na tarasie w piekny cieplutki poranek ehh jak na reklamach :))) Musze byc anonimowa bo nie mam konta w zadnym z proponowanych profili :(



    Justyna Nowak - Jarecka. j_ nowak1988@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Granolla <3 Kocham! Tak! To moje śniadanie i podwieczorek! Śniadanie, ponieważ jest pożywna, zapycha brzuszek i mam po niej mnóstwo energii! A podwieczorek... cóż jestem łasuchem a granolla zaspokaja moje potrzeby i jest zdrową przekąską :)

    Tośka

    OdpowiedzUsuń
  18. Moje wymarzone śniadanie to takie, które przyniósłby mi je do łóżka mój własny książę z bajki. Na eleganckiej tacy ułożonych kilka słodkich małych miseczek, jeden talerzyk, sztućce i duży przezroczysty kubeczek. W miseczkach oczywiście powidełka własnej pracy, trochę białego serka bez soli i dodatków spożywczych oraz moje ulubione, pokrojone w kosteczki sezonowe owoce. W kubeczku pięknie prezentujący się mleczno-jagodowy koktajl z zakręconą słomką oraz na talerzyku skrojone dwie kromki prawdziwego, pachnącego, razowego chleba z dwiema kostkami gorzkiej czekolady obok. Na koniec całus od księcia, który w rzeczywistości nie istnieje, a jedynie w bajkach, których sensu nie rozumiem.
    Miłego dnia :*
    FB: Agata Kledecka
    e-mail: a1g1a1t1a@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. Mogłoby tak być co dzień. Niech nie rezygnuje ten kurier.

    OdpowiedzUsuń
  20. Moje wymarzone śniadanie o moje małe dziwaczne rytuały. Zielona herbata zaparzona w ulubionym kubku zawsze drugi raz z tej samej torebki i zwyczajna jajecznica smażona na odrobinie masła ze szczypiorkiem z kromką chleba. Więcej nic mi do szczęścia nie potrzeba:)
    FB: Małgorzata Makosz
    e-mail: malgorzatamakosz@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Moje śniadanie, jako, że jestem osoba na diecie, powinno zawierać wszystko, co niezbędne przy odchudzaniu, czyli:
    Białko - jajka to ideał dla mnie, uwielbiam.
    Węglowodany - pieczywo niepszenne (uczulona jestem na pszenicę) + warzywa (papryka, ogórek kiszony) + owoc (jabłko).
    Tłuszcz - masło (prawdziwe!) lub oliwa, którymi można posmarować kanapki i podkręcaja smak.
    Tak skomponowane śniadanie pozwala mi efektywnie chudnać, nie być głodna, a przy tym zachować zdrowie.

    Kamila Wojciechowska
    smacznie.zdrowo.kolorowo@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Moje ulubione i wymarzone śniadanie to omlet z łososiem wędzonym i jogurtem oraz - z czego dumna nie jestem - kawa (bez niej nie wyobrażam sobie rozpoczęcia dnia:). Omlet musi być wypasiony - z 3 jaj, posypany koperkiem, na wierzch plasterki łososia i kleks z jogurtu naturalnego. Bogactwo białka i niebo w gębie!
    Po takim śniadaniu długo nie jestem głodna:)
    FB: Renata Gumińska
    email - i_renka@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. Moje wymarzone śniadanie to owisianka na mleku migdałowym z różnymi dodatkami (pestkami dyni, słonecznika, śliwkami suszonymi, agodami goji, sezamem) zjedzona w towarzystwie mojej Kochanej Mamy. Takie śniadanie zapewni mi energię na cały dzień, a towarzystwo Mamy pozytywnie mnie nastroi. Takie śniadanie wprowadzi spokój i harmonię do naszego życia.
    e-mail: domrut1@wp.pl
    fb: Zuza Domańska

    OdpowiedzUsuń
  24. Moje wymarzone śniadanie to ciepłe kakao oraz świeżo usmażone placuszki bananowo-owsiane. Dlaczego?
    Placuszki są nie tylko zdrowe, bo w ich skład wchodzą jajka, płatki owsiane oraz banany (smażone na tłuszczu kokosowym), ale również pożywne i smaczne. Dzięki ich pysznemu słodkiemu smaku zaspokajam swoją ochotę na słodycze na cały dzień. To dla mnie bardzo ważne, bo nie lubię gdy tłuszczyk odkłąda mi się na brzuchu :D. Co więcej, kakao podnosi mój poziom serotoniny oraz ogólnie w błogi stan, a mleko dostarcza wapnia i innych witamin. Najlepiej gdyby to wszystko zostało przygotowane przez mojego ukochanego, który przyniósłby mi to na tacy do wyrka :D Bo jednak trochę roboty przy tym jest :D haha :))))

    dobiezka@o2.pl
    fb: Marta Dob.

    OdpowiedzUsuń

Przepis przypadł Ci do gustu? A może masz jakiś pomysł jak go udoskonalić? Tekst dostarczył Ci oczekiwanych informacji? Podziel się tym z innymi!

ZOBACZ RÓWNIEŻ