Najnowsze Posty

Omlet pieczony z pomidorami i szpinakiem

By 14:14 , , , , , , , , ,

Po przeanalizowaniu ankiety, doszłam do odkrywczych wniosków, że jesteście baaaardzo głodni przepisów kulinarnych. A jako, że szanuję Wasze potrzeby - zaczynam się podlizywać :) Dziś - zapraszam Was na śniadanie.
Nigdy nie lubiłam tradycyjnie smażyć omletów, bo wiecznie coś mi tam przywierało, przypiekało się i zwykle lądowało na talerzu w postaci aromatycznej brei. Wpadłam dziś na pomysł, by tego omleta po prostu zapiec. Wyszło przepysznie!

Porcja to ok:
406 kcal
1,35 g błonnika
30 g białka
30 g tłuszczu
6,3 g węglowodanów

OMLET PIECZONY Z POMIDORAMI I SZPINAKIEM

Składniki (na 2 porcje):
6 jajek
pół małego pomidora
garść świeżego szpinaku baby
ząbek czosnku
pół małej cebuli
masło do wysmarowania formy
pół kuli mozzarelli
sól, pieprz

Jajka roztrzepujemy w miseczce wraz ze szczyptą soli i pieprzu. Pomidory drobno kroimy, podobnie szpinak i cebulę. Całość mieszamy, dodajemy przeciśnięty przez praskę czosnek i pokrojoną w dużą kostkę mozzarellę. "Ciasto" wylewamy do dokładnie wysmarowanej masłem formy i zapiekamy na środkowej półce w temperaturze 220*C do ścięcia (ok. 10-15 minut - trzeba kontrolować).

CHCESZ NA BIEŻĄCO OTRZYMYWAĆ NOWĄ PORCJĘ TEKSTÓW I PRZEPISÓW? 
POLUB MNIE NA FACEBOOK-U





grafika do zdjęcia: 1, 2

You Might Also Like

5 komentarze

  1. wygląda przepycha :) trafia w ciemno do mojego folderu :"ulubione przepisy"

    OdpowiedzUsuń
  2. Z piekarnika obłedny :) Również uwielbiam i często robię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziś wypróbowałam na śniadanie - pycha!

    OdpowiedzUsuń
  4. zamiast szpinaku brokuł, dodałam też szynkę i pycha :)

    OdpowiedzUsuń

Przepis przypadł Ci do gustu? A może masz jakiś pomysł jak go udoskonalić? Tekst dostarczył Ci oczekiwanych informacji? Podziel się tym z innymi!

ZOBACZ RÓWNIEŻ