Najnowsze Posty

DANIA DLA DZIECI - Kisiel owocowy - 6m+

By 19:54 , , , , , , , ,



Gdy tylko spróbowałam kapkę Jaśkowego deseru - już wiedziałam. Domowy kisiel będzie naszą wspólną, ulubioną łakocią. Bałagan dookoła, po zjedzeniu ciągniętego smakołyka - skromnie pominę :)

Sklepowe kisiele to raczej sam cukier, barwniki i aromaty. Ten przygotowany w domu, to zaledwie dwa składniki. Owocowy sok dla dziecka (najlepszej jakości; opcjonalnie domowa pulpa) i mąka ziemniaczana.

Kisiel ma:
143 kcal
0,1 g błonnika
0,6 g białka
0,3 g tłuszczu
34,4 g węglowodanów


KISIEL OWOCOWY 
Składniki: 
150 ml dowolnego soku owocowego dla dzieci (wybrałam jabłko-malina) 
2 łyżeczki mąki ziemniaczanej 
2 łyżki wody 

Sok wlewamy do garnka, zagotowujemy. Mąkę dokładnie rozrabiamy w wodzie i powoli wlewamy do gotującego się soku, cały czas mieszając. Na wolnym ogniu gotujemy jeszcze kilka minut. Studzimy. GOTOWE!


CHCESZ NA BIEŻĄCO OTRZYMYWAĆ NOWĄ PORCJĘ TEKSTÓW I PRZEPISÓW?
POLUB MNIE NA FACEBOOK-U

You Might Also Like

7 komentarze

  1. Zgadzam się, sklepowe nie nadaje się dla malucha. My robiliśmy ze świeżych, letnich owoców. Mjam mjam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sklepowego to nawet nie zamierzałam mu podać :) ale nie przypuszczałam, że taki będzie smaczniejszy i dla mnie - mamusi :P
      w najbliższym czasie spróbuję z sokiem świeżo wyciskanym w domu

      Usuń
  2. o kurcze jaki prosty przepis ! faktycznie - domowy kisiel wychodzi o niebo zdrowszy ! super,że się podzieliłaś ;-) spróbujemy i się pochwalimy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Magda, nie odpowiadam za oślimaczałe ręce, brudne ciuchy i lepiącą podłogę. Ale ile w tym radości :)

      Usuń
  3. taki prosty przepis a jakie smaczne i zdrowe:)

    OdpowiedzUsuń
  4. jak to się sprawdza ze świeżo wyciśniętym sokiem??

    OdpowiedzUsuń
  5. myślę, że nie powinno być problemu :)

    OdpowiedzUsuń

Przepis przypadł Ci do gustu? A może masz jakiś pomysł jak go udoskonalić? Tekst dostarczył Ci oczekiwanych informacji? Podziel się tym z innymi!

ZOBACZ RÓWNIEŻ