Najnowsze Posty

DANIA DLA DZIECI - Zupka rybna z kaszą jaglaną - 6/9m+

By 13:47 , , , , ,

Naładowana po mamuśkowych Andrzejkach KLIKpozytywną energią żywieniową, postanowiłam wziąć przykład z Marysi i Jej Zuzi. Skoro inne mamy nie boją się rybnych ości, to i ja nie będę panikować na wyrost KLIK i KLIK :) 



Zupka jest naprawdę sycąca. Zresztą, zauważyłam, że po domowych zupkach mięsnych/rybnych, mój Jaś spokojnie śpi do samego rana. Słoiczkowe obiadki - chyba Go już tak nie sycą.

Po raz kolejny - do zupki dodałam kaszę jaglaną. Kasza jaglana jest rekomendowana przez żywieniowców po 9 miesiącu życia dziecka.

ZUPKA RYBNA Z KASZĄ JAGLANĄ

Składniki:
marchewka
biała pietruszka
ziemniak
kawałeczek selera
kawałeczek pora
liść kapusty włoskiej
natka pietruszki
kawałek polędwicy z dorsza (ok. 50 g)
2 łyżki kaszy jaglanej KLIK
jajko
oliwa z oliwek

Umyte i obrane warzywa (bez natki) kroimy, zalewamy 1,5 szklanki wody i gotujemy jakieś 10 minut. 

Dorsza myjemy, rozdrabniamy i dorzucamy do warzyw. Gotujemy razem jakieś 10-15 minut. Pod koniec gotowania, dodajemy poszatkowaną natkę pietruszki
Kaszę jaglaną przepłukujemy zimną wodą, potem wrzątkiem, wrzucamy do garnka z gotującą się wodą i gotujemy 20 minut.
Osobno gotujemy jajko na twardo, odkładamy pół żółtka (co drugi dzień).
Wszystko łączymy (zupę, kaszę i pół żółtka), blendujemy, dzielimy na porcje. Do każdej dodajemy pół łyżeczki oliwy z oliwek.

CHCESZ NA BIEŻĄCO OTRZYMYWAĆ NOWĄ PORCJĘ TEKSTÓW I PRZEPISÓW? 
POLUB MNIE NA FACEBOOK-U

You Might Also Like

1 komentarze

  1. Zazdroszczę Ci. Mój szkrab budzi się w nocy na karmienie dwa razy. Do tego zazwyczaj o 5 rano jest już wypoczęty i chętny do zabawy. Pewnie dlatego, że nie wypróbowałam jeszcze Twojej zupki :) A o której godzinie Jaśko wsuwa taki obiadek?

    OdpowiedzUsuń

Przepis przypadł Ci do gustu? A może masz jakiś pomysł jak go udoskonalić? Tekst dostarczył Ci oczekiwanych informacji? Podziel się tym z innymi!

ZOBACZ RÓWNIEŻ