Najnowsze Posty

Koreczki z szynką parmeńską i oliwkami

By 09:40 , , , , , , , , , , ,

Parę dni temu wspominałam Wam o nowej książce kucharskiej KLIK, którą dostałam do recenzji. Wtedy przygotowałam Sałatkę makaronową na ciepło z fetą i suszonymi pomidorami KLIK. Dziś, kolejny dzień testów. Wypróbowałam pomysł na przekąskę imprezową - koreczki z szynką parmeńską i oliwkami. Niby banalne i mało wyszukane, ale smakują - sami spróbujcie.

1 sztuka to ok:
85 kcal
0,3 g błonnika
5 g białka
4,3 g tłuszczu
6,9 g węglowodanów

KORECZKI Z SZYNKĄ PARMEŃSKĄ I OLIWKAMI

Składniki (na 10 sztuk):
10 plasterków szynki parmeńskiej (lub innej podobnej)
10 zielonych oliwek
10 czarnych oliwek
opakowanie sera camembert
5 suszonych pomidorów
słoiczek dżemu z borówek (lub żurawina)
kilka rzodkiewek

Rzodkiewki ścieramy na tarce o dużych oczkach. Rozrzucamy na talerzu. Plasterki szynki składamy w pół, zwijamy w rulon i nabijamy na wykałaczki. Dodajemy na nie oliwki, małe kostki sera, połówki pomidorów. Podajemy z dżemem jako sosem.
Między koreczkami układamy paski sera, ew. oliwki i suszone pomidory

CHCESZ NA BIEŻĄCO OTRZYMYWAĆ NOWĄ PORCJĘ TEKSTÓW I PRZEPISÓW?
POLUB MNIE NA FACEBOOK-U KLIK





You Might Also Like

5 komentarze

  1. Jestem naprawdę zachwycona jakością Twoich zdjęć :) Aż chce się je zjeść!

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że nie napisałaś kto jest autorem przepisu w tej książce. Przepis na moim blogu http://straga.pl/przekaski-i-przystawki/przepis-na-koreczki-z-szynki/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jolu, bo nie znalazłam go na Twoim blogu tylko w recenzowanej książce, o której informowałam na wstępie. Ale już dodałaś linka :)

      Usuń

Przepis przypadł Ci do gustu? A może masz jakiś pomysł jak go udoskonalić? Tekst dostarczył Ci oczekiwanych informacji? Podziel się tym z innymi!

ZOBACZ RÓWNIEŻ