Najnowsze Posty

Mamuśkowe Andrzejki - FOTORELACJA

By 18:22 , ,

Było mega głośno, mega tłoczno i mega zabawnie. 
Pośród sterty zabawek, maluchy odnalazły własne niebo, a mamusie (w miarę) spokojnie napiły się kawy. Plotkowałyśmy o teściach, mężach, cukierkach podtykanych przez kochane babcie, metodach na usypianie, niejedzenie... Trzy godziny zleciały jak z bicza strzelił i pozostał lekki niedosyt. Niedosyt na tyle duży, że padły propozycje spotkania opłatkowego, sylwestrowego, a nawet BA - mikołajkowego (dziewczyny wybaczcie ale na 6 grudnia to ja się na pewno nie ogarnę :).

Zapraszam na fotorelację z naszych Mamuśkowych Andrzejek z Maluchami.
PS Planuję więcej i wszędzie! Wchodzicie w to? :)




CHCESZ NA BIEŻĄCO OTRZYMYWAĆ NOWĄ PORCJĘ TEKSTÓW I PRZEPISÓW?
POLUB MNIE NA FACEBOOK-U KLIK


"Idź Pan stąd! Nie widzisz pan, że ja tu jestem arcyzajęty?!"

''Mamusiu, to ten pan zabrał mi kredki!''
"Nic się nie martw! Zaraz się z nim rozprawimy!"



"Mama dała mi za mało obiadku. No cóż, zobaczmy jak smakuje śliniaczek."

Prince Piotr i Jego smoczek.

"No, wreszcie! Wszystkie piją kawy, a ja tu tak o suchym pyszczku!"

To my - organizatorzy imprezy :)


"Co się Pan patrzysz? I tak Pana nie poczęstuję!"


Jaśko znalazł ciocię do bawienia. I było mu baaaaardzo dobrze :)








"To moja mama! Nie będziesz jej pan fotografował!"

"Piotrek! Uśmiech numer 5, szybko! Media przyszły!"


Jaśko wypluty ze wszelkich sił ...


"Taaaak???!!! Ona powiedziała, że podobają jej się moje śpioszki? Gdzie ona jest!!!??? 
Czyżby niemowlaczka moich marzeń?"




"Dalej pana nie lubię! Idź pan stąd - mówię po raz ostatni!"



"Upsss. Troszkę mnie zniosło"

"Moje oczy są hipnotajzing. Chcesz się pan przekonać?"





"Mama powiedziała, że muszę jeszcze poczekać na obiadek. Hmmm... co by tu zjeść?"

"KLOCKI! Mmmm PYCHA!"

"Maaaama. Ona powiedziała, że już kogoś ma"
"Nie przejmuj się! Tego kwiatu jest pół światu. Na razie masz mamusię"




"Maaaama. Pozujemy!!!!"









"Słyszałem, że zabrał pan koledze Iwowi kredki. Klocków pan nie dostaniesz! 
Będę walczył do ostatniej kropli mleka!"



Hania. Uczestniczka, która przespała 3/4 imprezy. Pozazdrościć mamusi :)


Mam nieodparte wrażenie, że wyglądają jak bracia. Hmmm



A tu się stołowałyśmy całą imprezę. Są nawet zupy dla dzieci.







Najstarsza uczestniczka - Wiktoria. Trzymała żelazną rękę nad niemowlakami :)

"Było EKSTRA!"



"Pse pani! A kiedy powtólka?"

"Padłem ..."


"Paaaanie! Koniec tych zdjęć!"


Na ułamek imprezy był i Jaśkowy tata. Ktoś musiał odwalić czarną robotę :)



Mamuśkowe Andrzejki odbyły się dzięki:

Kawiarni MamyCafe KLIK
Panu Fotografowi Maciejowi KLIK
Firmie ASA KLIK
Centrum LaLoba KLIK
Portalowi Oko w mieście KLIK
Stronie Kartki Patrycji KLIK

DZIĘKUJEMY!!!

You Might Also Like

2 komentarze

  1. I ja tam z synem byłam, kawę piłam... było super!

    OdpowiedzUsuń
  2. najlepsze andrzejki na jakich byłam :D ps. gdzie zdjecie na ktorym Piter wsuwa z apetytem zupe?? musze sobie to zdjecie wywolac i oprawic w ramke :D

    OdpowiedzUsuń

Przepis przypadł Ci do gustu? A może masz jakiś pomysł jak go udoskonalić? Tekst dostarczył Ci oczekiwanych informacji? Podziel się tym z innymi!

ZOBACZ RÓWNIEŻ