Najnowsze Posty

DANIA DLA DZIECI - Gulasz z soczewicy - 10m+

By 19:19 , ,


Bardzo delikatny i zdrowy gulasz-potrawka dla najmłodszego żarłoka. Jan pochłonął całą miseczkę.
GULASZ Z SOCZEWICY
Składniki:
3 małe marchewki
2 średnie ziemniaki
7 łyżek czerwonej soczewicy KLIK
pół dojrzałego pomidora
2 łyżeczki dobrego jakościowo koncentratu/przecieru pomidorowego
natka pietruszki
oliwa z oliwek

Warzywa kroimy w kostkę, wraz z przepłukaną soczewicą zalewamy wodą i dusimy, aż wszystko zmięknie (ok. 30 minut). W połowie gotowania wkrawamy pomidora oraz dodajemy koncentrat. Blendujemy (starszym niepotrzebne). Dzielimy na porcje, posypujemy natką, dodajemy pół łyżeczki oliwy.


  CHCESZ NA BIEŻĄCO OTRZYMYWAĆ NOWĄ PORCJĘ TEKSTÓW I PRZEPISÓW?
POLUB MNIE NA FACEBOOK-U




You Might Also Like

8 komentarze

  1. Można dać taką zupkę 10 miesięcznemu dziecku? pytam ze względu na soczewicę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wg schematu ze strony z której korzystam, może podać czerwoną soczewicę już półroczniakowi :) sama Autorka strony z której korzystałam, bazowała na znanym poradniku dla rodziców - ''pierwszy rok życia dziecka'' :)
      mojemu 8-miesięcznemu Jasiowi nic się nie działo, a soczewica jest naprawdę zdrowa!
      http://www.osesek.pl/podstawy-zywienia-dziecka/co-kiedy-w-diecie-dziecka/166-produkty-spozywcze-w-diecie-dziecka-ktore-ukonczylo-6-miesiac-zycia.html

      Usuń
  2. spróbuję zrobić małemu Twoją zupkę, może ta mu posmakuje. Ostatnio wybrzydza własnoręcznie robionymi zupkami a ja nie jestem zwolenniczką słoiczków :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. zmiksowane z odrobiną wody źródlanej mięsko z indyka :)

      Usuń
    2. Dzięki, 3 razy czytałam przepis szukając co przeoczyłam ;)

      Usuń
  4. Właśnie mój 10 msc Skrzat zjadł Twój gulasz z mięskiem przepiórczym. Bardzo mu smakował, co cieszy mnie bo już robiliśmy podejście do sczewicy - bezskutecznie. Dziękuję za wspaniały przepis:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To wspaniale! Pozdrowienia dla Synka! :)

      Usuń

Przepis przypadł Ci do gustu? A może masz jakiś pomysł jak go udoskonalić? Tekst dostarczył Ci oczekiwanych informacji? Podziel się tym z innymi!

ZOBACZ RÓWNIEŻ