Najnowsze Posty

Nie zadzieraj ze mną, bo rzucę na Ciebie urok!

By 11:06


Piątkowy poranek. Wspólnie zasiadamy przed telewizorem. Właśnie leci ''śniadaniówka''. Temat żywieniowy. Dukan.

- Oho, zaczyna się. Moja specjalistka się rozgrzewa. Kogo teraz zjedziesz? - nabija się mój mąż podczas gdy ja skupiona wyłapuję każde słowo zaproszonego lekarza. Kochanie, Ty to się lepiej nic nie odzywaj. Pozbawiasz ludzi pracy! Masz jakiś dar rzucania uroków! - stwierdza Łukasz.
- No ale sam widzisz jakie pierdoły ten lekarzyna opowiada! Tego się słuchać nie da! A swoją drogą ... coś w tym jest. Pamiętasz jak się wściekałam, że ludzie w dietę białkową namiętnie wierzą? Doktorkowi właśnie zabrali prawo wykonywania zawodu. Posprzątane ma. Albo dietetyczka Anny Bałon i jej dieta 1000 kcal? Pamiętasz jak ze złości po ścianach chodziłam? Ściągnęli ją z ramówki i ni ma dziewczyny ...
- Nooo, powinni się Ciebie bać! - Łukasz dalej żartuje. Jasiek, Ty to lepiej nie idź na lekarza póki mamusia żyje. Ona skrytykuje nawet rodzonego syna, ja ci mówię ...

foto
CHCESZ NA BIEŻĄCO OTRZYMYWAĆ NOWĄ PORCJĘ TEKSTÓW I PRZEPISÓW?
POLUB MNIE NA FACEBOOK-U


You Might Also Like

4 komentarze

  1. Haha, temat brzmi groźnie - to tak do kogoś konkretnego? ;P
    Też akurat widziałam rzeczony krótki wywiadzik dzisiaj... no tak, było do przewidzenia, szkoda tylko, że tak późno...
    Wkrótce przyjdzie czas i na kolejnych, nie ma się co cudzą głupotą za bardzo denerwować, najważniejsze żeby 'samemu mieć swój rozum' :>
    Pozdrawiam,
    N.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. eee nie :) do nikogo konkretnego. po prostu - skrzywienie zawodowe - że tak powiem. no i proste, że takie tematy wywołują u mnie najwięcej emocji. a mąż się nabija bo 24/7 tematyką w domu jest żywienie :)

      Usuń
    2. Jak Żona gotuje to jaką Twój Mężulek chce tematykę,hihihihihi ;)
      Pozdrawiam i informuje że wracam do blogowania i nadrabiam zaległości :))

      Usuń
    3. no wreszcie!!!!! WITAJ WŚRÓD ŻYWYCH! :) :)

      Usuń

Przepis przypadł Ci do gustu? A może masz jakiś pomysł jak go udoskonalić? Tekst dostarczył Ci oczekiwanych informacji? Podziel się tym z innymi!

ZOBACZ RÓWNIEŻ