Najnowsze Posty

Szpinakowe pesto do chrupiącej bagietki i lampki wina

By 16:40 , , , , , , , , ,


Jeden z tzw. przepisów odgrzewanych. Jakiś czas temu, ''dziwnym trafem'' poczęły mi znikać niektóre posty ze strony. Dzięki dobrym ludziom - praktycznie wszystkie już odzyskałam i ponownie, powoli je zamieszczam.

Pesto szpinakowe powstało nieco w deseń tego bazyliowego do makaronu. Ze świeżą, chrupiącą bagietką i lampką czerwonego wina - niebo w gębie.      

Całe pesto (bez bagietki):
524 kcal (porcja ok. 35 kcal)
2,9 g błonnika
15,2 g białka
48,4 g tłuszczu
11,5 g węglowodanów

SZPINAKOWE PESTO 
Składniki (na ok.15 kawałków): 
garść liści szpinaku baby 
3 łyżki obranych nasion słonecznika 
2 duże ząbki czosnku 
3 łyżki oleju rzepakowego 
2 łyżki startego parmezanu 
bagietka  

Szpinak i słonecznik zblenderować z przeciśniętym przez praskę czosnkiem. Dodać olej, paremezan - zmiksować.

CHCESZ NA BIEŻĄCO OTRZYMYWAĆ NOWĄ PORCJĘ TEKSTÓW I PRZEPISÓW?
POLUB MNIE NA FACEBOOK-U

You Might Also Like

3 komentarze

  1. mniam :) taka kanapeczka z pesto, pychotka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo, muszę koniecznie wypróbować :) dodaję sobie do mojej kulinarnej listy "to do" :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wypròbowałam. Smaczne :-)

    OdpowiedzUsuń

Przepis przypadł Ci do gustu? A może masz jakiś pomysł jak go udoskonalić? Tekst dostarczył Ci oczekiwanych informacji? Podziel się tym z innymi!

ZOBACZ RÓWNIEŻ