Najnowsze Posty

Pasta twarogowa z suszonymi pomidorami

By 19:10 , , , , , , , , ,


Po spałaszowaniu szybkich tostów ze szpinakiem, zostało mi parę sztuk suszonych pomidorów. Pogrzebałam w sieci i u Mirabelki wynalazłam przepis na banalną pastę do chleba.Trochę sobie zmieniłam proporcje i ominęłam bazylię, po którą do sklepu jechać mi się już nie chciało. Akurat Mama przywiozła ze wsi wiejski twaróg :)

Porcja na kawałku bagietki (wraz z łyżką zalewy) to ok:

37 kcal
0 g błonnika
3 g białka
1,7 g tłuszczu
2,4 g węglowodanów
PASTA Z SUSZONYCH POMIDORÓW
Składniki:
5-6 plastrów półtłustego twarogu (u mnie tłusty wiejski)
5-6 dużych pomidorów w oleju z ziołami
sól, pieprz do smaku
szczypiorek, rzodkiewka do podkreślenia smaku
ew. łyżka zalewy z pomidorów gdyby pasta była zbyt sucha

Twaróg drobimy i wrzucamy do blendera wraz z poszatkowanymi pomidorami. Blendujemy tak by gdzieniegdzie zostało parę kawałków pomidora. Doprawiamy, ewentualnie (!), wedle upodobania dodajemy łyżkę oleju z pomidorów (najpierw spróbuj) 

  CHCESZ NA BIEŻĄCO OTRZYMYWAĆ NOWĄ PORCJĘ TEKSTÓW I PRZEPISÓW?
POLUB MNIE NA FACEBOOK-U



You Might Also Like

4 komentarze

Przepis przypadł Ci do gustu? A może masz jakiś pomysł jak go udoskonalić? Tekst dostarczył Ci oczekiwanych informacji? Podziel się tym z innymi!

ZOBACZ RÓWNIEŻ