Najnowsze Posty

MY LUNCHBOX - Sałatka norweska - z wędzonym łososiem i grzankami - 450 kcal

By 20:00 , , , , , , , , , ,




Podczas jednego z ostatnich wypadów, z karty dań wybrałam sałatkę ze swoim ukochanym łososiem. Po powrocie do domu spróbowałam ją odtworzyć i choć nieco różni się od oryginału - naprawdę smakuje bosko! :)

1 porcja to ok:
450 kcal
4 g błonnika
14 g białka
35 g tłuszczu
20 g węglowodanów

SAŁATKA NORWESKA Z WĘDZONYM ŁOSOSIEM I GRZANKAMI
Składniki (na 4 porcje):
2 plastry wędzonego łososia sałatkowego (200g)
2 zielone ogórki gruntowe 
czerwona cebula 
kilka listków zielonej sałaty 
pół główki kapusty pekińskiej 
100 ml oleju rzepakowego
duża garść orzechów włoskich 
4 kromki chleba graham 
sól himalajska różowa KLIK 
pieprz 

Sałatę pekińską rwiemy na małe kawałeczki. Ogórki i cebulę kroimy w półtalarki. Chleb opiekamy w tosterze, kroimy w kostkę. Sałaty drobno szatkujemy, dodajemy połówki orzechów, pokrojone ogórki, cebulę, porwanego łososia, grzanki, polewamy olejem, doprawiamy


CHCESZ NA BIEŻĄCO OTRZYMYWAĆ NOWĄ PORCJĘ TEKSTÓW I PRZEPISÓW?
POLUB MNIE NA FACEBOOK-U

You Might Also Like

5 komentarze

  1. to jedna z moich ulubionych sałatek, narobiłaś mi ochoty.. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czuję, że i ja zaraz pobiegnę do sklepu. Ona jest taka wiosennie pozytywna :)))

      Usuń
  2. Chciałam zapytać czy w przepisie nie ma błędu? niecała szklanka oleju do całej sałatki? 5 porcji? czyli na porcję tylko 20g łososia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj, dziękuję za komentarz.
      Teoretycznie błędu nie ma :) Gdy robiłam ją po raz pierwszy rok temu, takie właśnie porcje wychodziły i wszystko było pyszne. Za sprawą jednak Twojej sugestii, nieco ją zmodyfikowałam - jest lżej i więcej

      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń

Przepis przypadł Ci do gustu? A może masz jakiś pomysł jak go udoskonalić? Tekst dostarczył Ci oczekiwanych informacji? Podziel się tym z innymi!

ZOBACZ RÓWNIEŻ