Najnowsze Posty

Twarożek z suszoną morelą i żurawiną

By 21:00 , , , , , , , , , , ,


Podczas pobytu w Hotelu Poziom 511 ****, na śniadaniowym szwedzkim stole moją uwagę zwrócił delikatny twarożek - na oko - z morelą. Na oko, bo za sprawą zniecierpliwienia głodnego Janka nie zdążyłam wyciągnąć łyżki aby nałożyć go sobie na talerz. Dzisiaj więc, inspirowany hotelowym śniadaniem - twarożek z suszonymi owocami.

porcja to ok:
150 kcal
1,8 g błonnika
8 g białka
2,5 g tłuszczu
25 g węglowodanów

TWAROŻEK Z SUSZONĄ MORELĄ I ŻURAWINĄ

Składniki (na 3-4 porcje):
120 g półtłustego twarogu (4 plastry)
180 ml jogurtu naturalnego (kubeczek)
2-3 łyżki syropu z agawy/miód/cukier
4 suszone morele
garść suszonej żurawiny

Twaróg dokładnie rozrabiamy z jogurtem i syropem (cukrem) - można pomóc sobie blenderem. Dodajemy pokrojoną w kostkę morelę i żurawinę, mieszamy. Podajemy z chlebem lub saute.

CHCESZ NA BIEŻĄCO OTRZYMYWAĆ NOWĄ PORCJĘ TEKSTÓW I PRZEPISÓW? 
POLUB MNIE NA FACEBOOK-U


You Might Also Like

4 komentarze

  1. uwielbiam twaróg, a na słodko-zawsze i wszędzie! :)
    Dobre połączenie kolorów, jak dla mnie bomba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pychaaaa! W sam raz przed szpitalną stołówką:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój ulubiony :)

    OdpowiedzUsuń

Przepis przypadł Ci do gustu? A może masz jakiś pomysł jak go udoskonalić? Tekst dostarczył Ci oczekiwanych informacji? Podziel się tym z innymi!

ZOBACZ RÓWNIEŻ