Najnowsze Posty

Świadoma Mama Intymnie - Katowice - tym razem jako ekspert

By 15:01 , , , , ,


Uczestnicząc w jednym ze spotkań Świadomej Mamy, nawet nie przypuszczałam, że w niecały rok później stanę obok Pauliny i ekspertów z którymi poznałam się jako ciężarówka :)

Los jednak zaskakuje i oto - jako dietetyk - zjawiłam się w Katowicach. Tam, początkowo dla mam dzieciaczków 0-3, a później dla kobiet w ciąży, poprowadziłam krótki wykład na temat zdrowego odżywiania, powiązania diety i alergii czy sposobów na szybkie i zdrowe zrzucenie pociążowych kilogramów.




Sama akcja jest zapewne świetnie już znana większości z Was. W cyklu spotkań, organizowanych na terenie największych miast Polski, prowadzone są niezwykle przydatne wykłady dla przyszłych i młodych mam. Oprócz elementów żywieniowych, jest i chwila dla ginekologów, fizjoterapeutów, psychologów, kosmetologów, położnych, seksuologów, a ostatnio - nawet i dla ekspertów w chustonoszeniu i udzielaniu pierwszej pomocy. Nad prawidłowym i radosnym przebiegiem całej akcji czuwa niezwykle sympatyczna i naładowana pozytywną energią aktorka i mama - Paulina Holtz. 






W czasie warsztatów, mamy rozpieszczają nie tylko specjaliści ale i sponsorzy, dzięki którym panie (a często i panowie) wychodzą obdarowani przeróżnymi upominkami jak np. próbkami, pełnowartościowymi produktami spożywczymi, probiotykami czy zniżkami na różne usługi. Miłą pamiątką jest również możliwość wykonania mini-sesji fotograficznej swojemu maluszkowi.










Gdy czekałam na swojego Jasia, takie akcje pomagały mi przetrwać. Kontakt z innymi mamami, często już ciążowymi i dziecięcymi weterankami, łagodził dokuczające bolączki i napawał optymizmem. Spotkania ze specjalistami mocno uświadamiały i rozwiewały wiele dręczących mnie wówczas wątpliwości. 

Ciąża i późniejsze pierwsze miesiące razem to wymagający okres dla każdej kobiety. To mnóstwo nowości i niespodzianek - nie zawsze miłych. To nie tylko cudowne, różowe wizje macierzyństwa roztaczane wokół nas przez większość mediów, ale i trud porodu, natura połogu i emocje, z którymi nie zawsze radzi sobie kobieta. Świadoma Mama Intymnie to czas aby się z tym wszystkim zapoznać. Chociażby pokrótce zobaczyć jak naprawdę wygląda macierzyństwo i kobiecość. To czas aby się uśmiechnąć i wziąć w garść. Czas, aby w pełni cieszyć się ze swojego stanu - stanu kobiety ciężarnej i młodej mamy.

GORĄCO POLECAM!


Najbliższe spotkania:



CHCESZ NA BIEŻĄCO OTRZYMYWAĆ NOWĄ PORCJĘ TEKSTÓW I PRZEPISÓW? 
POLUB MNIE NA FACEBOOK-U

You Might Also Like

0 komentarze

Przepis przypadł Ci do gustu? A może masz jakiś pomysł jak go udoskonalić? Tekst dostarczył Ci oczekiwanych informacji? Podziel się tym z innymi!

ZOBACZ RÓWNIEŻ