Najnowsze Posty

DANIA DLA DZIECI - Słodkie spaghetti z dynią - 11m+

By 08:28 , ,



Jeśli jesienią zamroziliście dynię - macie szczęście :) Z powodzeniem możecie dodawać ją do zupki swojego malucha. Ekstra plus jest taki, że zupka wychodzi dzięki temu delikatnie i przyjemnie słodka. Mój Janek zajada ją już od dłuższego czasu :) Polecamy.

SPAGHETTI DLA MALUCHA

Składniki:
duża szklanka mieszanki mrożonych warzyw (brokuł, kalafior, fasolka, pietruszka, groszek, marchewka)*
dosyć spory kawałek słodkiej mrożonej dyni **
20 nitek makaronu spaghetti najlepszej jakości ***
łyżeczka drobno posiekanej natki pietruszki ****
masło/oliwa z oliwek/olej rzepakowy

Wszystkie warzywa wrzucamy do garnka, zalewamy wodą tak aby przykryła całość i gotujemy jakieś 10-15 minut. Makaron łamiemy na drobne kawałki i dorzucamy do warzyw. Gotujemy jeszcze jakieś 10-15 minut. Każda porcję rozgniatamy widelcem i podajemy z odrobiną tłuszczu

* ja mieszam dwa różne opakowania
** u mnie kawałek długi jak palec wskazujący / można kupić mrożoną dynię
*** u nas pełnoziarnisty na przemian z pszennym 
**** u mnie mrożona / ew. może być koperek

CHCESZ NA BIEŻĄCO OTRZYMYWAĆ NOWĄ PORCJĘ TEKSTÓW I PRZEPISÓW? 
POLUB MNIE NA FACEBOOK-U

You Might Also Like

1 komentarze

  1. Jutro młody dostanie na obiad. Dzię-ku-je-my! :)

    OdpowiedzUsuń

Przepis przypadł Ci do gustu? A może masz jakiś pomysł jak go udoskonalić? Tekst dostarczył Ci oczekiwanych informacji? Podziel się tym z innymi!

ZOBACZ RÓWNIEŻ