Najnowsze Posty

Z PAMIĘTNIKA MAMY - Roczek Janka w motywie pomarańczowym :)

By 22:14 ,


Roczek Janka był dla nas nie tylko okazją do spotkań z Przyjaciółmi z którymi rzadko widujemy się na co dzień ale i świetną zabawą w organizację, wesołą bieganiną i kolorową wrzawą bliskich dzieciaków. Tak jak planowaliśmy, urodzinom przyświecał pomarańczowy motyw i choć kolor ten okazał się mocno deficytowy we wszystkich możliwych dziedzinach przemysłu, jakoś daliśmy radę, łącząc go chociażby z podobnymi barwami.
Ze względu na wiek najważniejszych Gości - imprezę zaczęliśmy wczesnym popołudniem, a skończyliśmy w momecie gdy ostatni Brzdąc padł wykończony zabawą :) 
I choć zapowiadało się burzowo - pogoda nie spłatała nam na szczęście żadnych figli.
Sprzątania było bez liku - w zasadzie do dziś nie mogę się ogarnąć. 
Dobrym pomysłem były papierowe naczynia, które po fakcie po prostu wyrzuciło się do kosza. 
Inną sprawą była kuchnia, do której wstępu zakazałam każdemu kto kierował ku niej swoje kroki :)

Jakkolwiek nie bylibyśmy zmęczeni - było warto!

I za to - wszystkim kochanym Gościom serdecznie dziękujemy!
Spotykamy się za rok :)

A Was - zostawiam ze zdjęciami :D


________________________________________________________

 Najwięcej uwagi poświęciłam dodatkom - wszak to one tworzą i podkreślają całość. 
I tak oto, stosunkowo niewielkim kosztem stworzyłam pomarańczową otoczkę. 


Na pierwszy ogień, poszły szklane naczynia do napoi. Upał panujący tego dnia na dworze, zdecydowanie przekonał mnie, że to jeden z ważniejszych elementów.
Szklanki dla dzieci przygotowałam z butelek po Frugo. Obwiązałam pomarańczową wstążeczką i przykleiłam karteczki z imionami najmłodszych Gości. 
Uwierzcie - pomysł sprawdził sie rewelacyjnie. Wreszcie, żadne z maluchów nie musiało szukać swojej szklanki. 
W dodatku - fakt wyróżnienia ich z imienia - napawał ich mega dumą :)
Świadczył o tym chociażby fakt, że pozabierali je ze sobą na pamiątkę.



Niebanalne świeczniki zrobiłam ze słoiczków po niemowlęcych obiadkach. Wypełniłam je pomarańczowym sizalem, a na wierzch wrzuciłam czerwone świeczuszki.


  
Całość zwieńczyły pomarańczowo - czerwone balony i sztuczne, ikeowskie kwiaty w szklanych wazonach.


Żeby również i siedzenia nie były nudne, przykryłam je pomarańczowo-czerwonymi kocami :)


Na stołach królowały oczywiście pomarańczowo-czerwone papierowe talerzyki, kubki, słomki i serwetki.
No i oczywiście ... jedzenie :)



Zamiast tortu (który tydzień wcześniej - na dziadkowej imprezie sprawił mi tyle problemów i zawodu), był lekki biszkopt z masą mascarpone i ciasto na kaszy mannej z owocami. Oprócz tego, wypełnione galaretką pomarańcze, mega aromatyczne, pomarańczowe ciasteczka-biszkopty, pomarańczowe bakalie, chrupki, cukierki, soki i kanapeczki w pomarańczowych i czerwonych odcieniach (z łososiem, kabanosem, pomidorkami cherry itp.).









Ponieważ jednak nie samym jedzeniem człowiek żyje, a dzieciaki potrafiły rozkręcić imprezę - zostawiam Was z foto-relacją (na ile dało się ją zrobić :), a resztę dopowiedźcie sobie. Dodam tylko, że Janek padł jak długi, a Rodzice do późnej nocy nie mogli ruszyć się by zabrać się za sprzątanie :)




Tak wiem, że pasuje mi dwójka. Nie musicie mi tego mówić. Pracujemy nad tym :)





Rodzice też się świetnie bawili...



Chwila wytchnienia dla Rodziców. W ramach animacji, dzieciaki dostały pomarańczowy karton z poleceniem narysowania obrazkowych życzeń dla Jajka. Powstało prawdziwe dzieło sztuki do powieszenia na ścianie :) Śmiechu i szaleństwa było przy tym co niemiara :)












Natalce, Marcinowi i Piotrusiowi,
Kasi, Tomkowi i Franiowi,
Madzi, Łukaszowi, Zuzi i Emilce,
Asi i Kubusiowi
Anecie, Sławkowi i Kubusiowi,
Ulce
DZIĘKUJEMY!


CHCESZ NA BIEŻĄCO OTRZYMYWAĆ NOWĄ PORCJĘ TEKSTÓW I PRZEPISÓW?
POLUB MNIE NA FACEBOOK-U


inspiracja jednej z ozdób (napis Pierwsze Urodziny Janka)

You Might Also Like

8 komentarze

  1. Super to wszystko wygląda! Jaś musiał być przeszczęśliwy :) Ja po urodzinach syna przez tydzień chodziłam i miałam wrażenie, że wszędzie jest bałagan chociaż posprzątałam :D Ale super piaskownica! Dziadkowie mówią, że też zrobią dla Sławka, ale na razie chodzimy na plac zabaw. Sławko może się spokojnie wybiegać :) Buziaki dla Ciebie i roczniaka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj był był szczęśliwy :) "Biegał" z maluchami jak szalony albo intensywnie obserwował wszystkich z wózeczka.
      Co do bałaganu - nieważne :) Grunt, że wszyscy się dobrze bawili. Brudne dzieci to szczęśliwe dzieci, brudna kuchnia to dobra kuchnia :D
      Buziaki dla Was

      Usuń
  2. Super pomysły, muszę wypróbować!
    Drodzy autorzy, a może umieścicie jakiś tekst, jak dbać o zdrowie i formę u mężczyzn? Co jeść? Chcę polecić coś mojemu facetowi..
    Słyszał ktoś może o webinarach dietetyk Ałły Bazarovej? Odbywają się w środy o 20.30. W tę środę (28.05.) tematyka będzie dotyczyć zdrowia mężczyzn. Link do webinara: http://bit.ly/1iMNoTd
    Słyszał ktoś coś o tym? Polecacie?

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudnie Wam wyszło. I jakie pyszności. Gratulacje!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy :)
      PS pyszności stopniowo pojawiają się na blogu w przepisach :)

      Usuń
  4. było GENIALNIE :) o czym chyba świadczy fakt że posiedzielismy do 22 :) !! to my dziękujemy i więcej takich imprez :) ps. kiedy Ty zdążyłas natrzaskać tyle zdjęć?? ja ciągle Cie widzialam w biegu w te i wewte a Ty tu serwujesz takie ładne foty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się, że jesteście zadowoleni :) co do zdjęć - z tajniaka :P wtedy kiedy nie widzieliście

      Usuń

Przepis przypadł Ci do gustu? A może masz jakiś pomysł jak go udoskonalić? Tekst dostarczył Ci oczekiwanych informacji? Podziel się tym z innymi!

ZOBACZ RÓWNIEŻ