Najnowsze Posty

Dietetyczny deser truskawkowo-jagodowy z kuskusem (sałatka)

By 13:05 , , , , , , , , , ,



Pyszny, letni deser-sałatka. Niskokaloryczny i sycący ze względu na dużą zawartość błonnika w porcji. Idealny na podwieczorek, a nawet na słoneczne śniadanie na tarasie :)

Porcja to ok:
280 kcal
5,1 g błonnika
8,6 g białka
3 g tłuszczu
58,6 g węglowodanów


DESER TRUSKAWKOWO-JAGODOWY 
Z KUSKUSEM
Składniki (na 1 porcję):
2 łyżki kaszy kuskus
3 łyżki jagód
garść truskawek
4 łyżki jogurtu
2 łyżeczki miodu/cukru/słodziku


Kuskus wsypujemy do filiżanki i zalewamy wrzątkiem odrobinę ponad poziom kaszy. Czekamy, aż cała woda się wchłonie. Przekładamy kuskus do miseczki, nań wrzucamy oczyszczone jagody i jogurt wymieszany z miodem/cukrem/słodzikiem. Dekorujemy truskawkami.

PS deser smakował mi najbardziej wtedy, gdy kasza była jeszcze ciepła, a owoce oraz jogurt zimne. Takie przyjemne połączenie temperatur :)

CHCESZ NA BIEŻĄCO OTRZYMYWAĆ NOWĄ PORCJĘ TEKSTÓW I PRZEPISÓW?
POLUB MNIE NA FACEBOOK-U

You Might Also Like

2 komentarze

  1. Cześć odkryłam Twój blog przedwczoraj i jestem zachwycona!
    Dziś zrobiłam ten pyszny deser tylko zamiast jagód dałam banana(bo nie miałam jagód) i wykluczyłam już miód i inne słodziki, i było takie pyszne że poszłam sobie dorobić :) jako że jestem w 9 miesiącu ciąży postanowiłam że mogę sięgnąć po dokładkę :)
    Super, dziękuję Ci za te wszystkie przepisy inspirujące, na pewno będę tutaj bardzo często :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mary - bardzo mi miło! Wcinaj na zdrowie. I szczęśliwego rozwiązania!!! :)

      Usuń

Przepis przypadł Ci do gustu? A może masz jakiś pomysł jak go udoskonalić? Tekst dostarczył Ci oczekiwanych informacji? Podziel się tym z innymi!

ZOBACZ RÓWNIEŻ