Najnowsze Posty

MY LUNCHBOX - Makaronowa sałatka z kuskusem i warzywami

By 09:26 , , , , , , , , , ,



"Wszys­tko na świecie ma swój cel, 
dla każdej cho­roby is­tnieje ziele, które je leczy 
i każdy człowiek ma misję do spełnienia. 
To jest in­diańska teoria życia."

Christine Quintasket

1 porcja to ok:
190 kcal
4 g błonnika
9,2 g białka
1,6 g tłuszczu
36 g węglowodanów

MAKARONOWA SAŁATKA Z KUSKUSEM

Składniki (na ok. 4 porcji):
szklanka suchego makaronu pełnoziarnistego świderki
4 łyżki suchej kaszy kuskus
pół cukinii
szklanka różyczek brokułu
duży ząbek czosnku
cebulka dymka
młoda marchewka
SOS
mały jogurt naturalny (180g)
płaska łyżeczka czosnku granulowanego
sól
pieprz ziołowy


Makaron gotujemy al dente. Kuskus wsypujemy do miseczki, dodajemy szczyptę soli i zalewamy wrzątkiem nieco ponad poziom kaszy. Cukinię szorujemy, kroimy w większą kostkę i razem z brokułem, obraną i pokrojoną w talarki marchewką - gotujemy na parze (marchewkę nieco dłużej). Na poziom z brokułem wrzucamy dodatkowo czosnek podzielony na 4 części. Cebulkę dymkę kroimy w kostkę, ''szczypiorek" drobno - dodajemy do sałatki. Sos przygotowujemy mieszając wszystkie składniki. Do sałatki dodajemy go tuż przed podaniem.

CHCESZ NA BIEŻĄCO OTRZYMYWAĆ NOWĄ PORCJĘ TEKSTÓW I PRZEPISÓW?
POLUB MNIE NA FACEBOOK-U


You Might Also Like

3 komentarze

  1. zamiast czosnku granulowanego zdecydowanie wolę ten ogródkowy. jest bardziej aromatyczny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i właśnie ze względu na tę aromatyczność - wybrałam granulowany :) innego - mój szanowny małżonek - nie zje :D

      Usuń
  2. Muszę wypróbować!:)

    Zapraszam do mnie! Dziś przepis na kurczaka w przepysznej marynacie!

    www.paczekwkuchni.blogspot.com

    Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń

Przepis przypadł Ci do gustu? A może masz jakiś pomysł jak go udoskonalić? Tekst dostarczył Ci oczekiwanych informacji? Podziel się tym z innymi!

ZOBACZ RÓWNIEŻ