Najnowsze Posty

Z PAMIĘTNIKA MAMY - Fotoroczek Janka - (dużo zdjęć - retro / luz / kulinarnie)

By 18:21 , ,


Od pewnego już czasu, zarzucam Was podobnymi zdjęciami wszędzie gdzie tylko się da. Zmieniłam więc i panel na blogu, na Facebooku, wykorzystałam je jako ilustracje do tekstów, postów na fanpagu, a w dniu dzisiejszym - wreszcie mogę pochwalić się wszystkimi, moimi cudami. 

Sesję zdjęciową w ramach roczkowej pamiątki wykonała dla nas bliska fotograf - Kasia Budzyn, której prace od wielu już lat budzą ogromne i mega pozytywne emocje. Kasia ma swój własny, charakterystyczny i niepowtarzalny styl, który po przejrzeniu kilku sesji foto - z łatwością można zapamiętać. Wszystkie Jej dzieła są bajkowo podrasowane, pieczałowicie wykończone i robią naprawdę mocne wrażenie.
Kasia robiła dla nas już sesję ślubną, dlatego też oczywistym faktem był dla nas wybór Jej na swojego, rodzinnego fotoreportera.

Ponieważ w zasadzie mój blog ma charakter kulinarny, jedna ze stylizacji Janka nawiązuje właśnie do kuchennych rewolucji. W sumie - to praktycznie każde z tych zdjęć fantastycznie odzwierciedla nasze osobowości. Janek - typowy mały rozbójnik z  dziecięcym urokiem, ja - zwariowana, roztrzepana i nieco romantyczna, Łukasz - facet opanowany choć z wyraźnym, zabawnym ognikiem w oku. My.

Cała sesja miała nosić znamię stylu retro. 
W praniu wyszły jednak dodatkowe pomysły, które z radością wcieliliśmy w życie. 
Zostawiam Was ze zdjęciami.

PS Inne prace Kasi znajdziecie na Jej Facebook-u
Sesje są możliwe na terenie Bochni/Brzeska i okolic :)


















































CHCESZ NA BIEŻĄCO OTRZYMYWAĆ NOWĄ PORCJĘ TEKSTÓW I PRZEPISÓW?
POLUB MNIE NA FACEBOOK-U

You Might Also Like

31 komentarze

  1. bardzo fajna sesja :) super pamiątka dla Waszej trójki!

    zapraszam do mnie http://kluskowopl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pamiątka najlepsza na świecie :)
      dziękuję!

      Usuń
  2. Piekna pamietka!:) Slicznie wygladacie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przeurocze! A młodzian i tata jak dwie krople wody :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to mnie dobiłaś już na amen :)

      Usuń
  4. Jestem fanką zdjęcia gdzie jesteś w czerwonych okularach :) W ogóle wszystkie zdjęcia magiczne. Piękna pamiątka. Jasio słoooodziak :***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha myślę nad takimi szkłami :)

      Usuń
  5. Zdjęcie z durszlakiem na głowie RZĄDZI :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moje ulubione <3 a był wtedy pełen spontan

      Usuń
  6. świetne! oglądając miałam zaciesz na buzi :D

    OdpowiedzUsuń
  7. urocza sesja:) uznania dla modeli i fotografki:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszyscy jestescie bardzo fotogeniczni :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jankowe zdjęcia to prosty dowód na to, że dziecko bez słodyczy to szczęśliwe dziecko :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jejku świetne te zdjęcia!!!
    Pozdrawiamy Waszą trójkę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy i również pozdrawiamy Ewelinko! :)

      Usuń
  11. Majko piękne zdjęcia! niesamowicie cieszą oczy - od razu widać, że jestem bardzo szczęśliwa i tak trzymać :) a zdjęć rób jak najwięcej bo czasu nie da się cofnąć, a po latach oglądanie ich daje niesamowitą radość :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. superanckie zdjęcia;-) pozdrawiam. Marzena Struzik-Wnęk

      Usuń
    2. bardzo Wam dziękujemy za miłe słowa! :)

      Usuń
  12. rokochaliście mnie tą sesję ! Piękna ! <3

    OdpowiedzUsuń
  13. przegenialne zdjęcia ! Mega ujęcia i Wy tacy kochani... Kasia jak zawsze nie zawiodła.... :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna ta wasza rodzinka :), przepiękne zdjęcia. A bobas wygląda na zdrowego i szczęśliwego, wcale nie wygląda na "biednego matki dietetyczki" Pozdrawiam. Iwona J.

    OdpowiedzUsuń

Przepis przypadł Ci do gustu? A może masz jakiś pomysł jak go udoskonalić? Tekst dostarczył Ci oczekiwanych informacji? Podziel się tym z innymi!

ZOBACZ RÓWNIEŻ