Najnowsze Posty

BlogerChef / Piknik / Windsor **** / Blogowanie to ludzie ...

By 21:06 , ,

WPIS ZAWIERA TREŚCI PRZEZNACZONE DLA OSÓB PEŁNOLETNICH

Gdy moje dwudniowe wagary dobiegały już końca, targały mną skrajnie odmienne uczucia. Z jednej strony, byłam szczęśliwa, że wreszcie zobaczę swojego synka, z drugiej - było mi żal tego luzu, wspaniałych ludzi, jedzenia, doświadczeń. Wszystko co dobre, kiedyś się jednak kończy i czas było wracać do domu - z przygodami, jak się później okazało :)
 Wcześniej jednak, objedliśmy się na Pikniku, który wieńczył cały blogerchef-owski finał.
Było przepysznie! Koniecznie wpadnijcie za rok!
Bo kolejna edycja BlogerChef-a na pewno będzie! Prawda Kasiu i Marku? :)

Na pikniku nie mogło oczywiście zabraknąć grillowych przysmaków - steków, ryb, chrupiących warzyw. Nie sposób było dopchać się do wszystkiego - tak mocno każdemu smakowało. Mi udało się skonsumować ryby i multum sałatek. Jeśli będziecie tutaj za rok - po prostu musicie tego spróbować! Szefowie kuchni, którzy prowadzili liczne pokazy i mini-warsztaty - ostro dawali czadu.






Fit & Easy - to właśnie dzięki tej marce nauczyłam się przygotowywać pyszną, imprezową sałatkę. Ich mieszanki nie mają sobie równych! 



Osobiście widziałam jak je łupiono. I szczerze? Nie był to dla mnie smaczny widok. 
Jeszcze nie teraz. Za młodą kulinarką jestem :)



Za to przystawki zachwyciły każdego! Proste, szybkie, a efektowne i pyszne! 
PS pojemniczki wymiatały. Gdzie takie znaleźć? Zapomniałam, a może ktoś wie?




Chyba ulubiony widok każdego niezwiązanego z tematem - blogery w fotograficznej akcji. 
Mój mąż do tej pory chowa się ze wstydu, podczas gdy ja robię w knajpie zdjęcie kawałkowi szczypiorku :)
Teraz przynajmniej za bardzo się już nie wyróżniam - okropną cyfrówkę zamieniłam na bajeczną lustrzankę, którą z miejsca pokochałam. I choć podstawową, już jest moją wielką miłością :) Magda, Karo, Aneta - dołączyłam do Waszego obozu!


Coś co zapadło mi w pamięć najlepiej - domowe lody smakujące jak ciastka! Naprawdę pyszne. Warszawiacy to mają dobrze.






Podczas pikniku, swoje wejście na rynek świętował lokalny browar. Swoją ofertą wpasowywał się chyba w obecnie panującą modę na rodzime piwa. Czarny bez wyglądał naprawdę zachęcająco. Mieli jednak pecha - Pozytywne żywienie nie przepada za bardzo za piwem. Chociaż ... gdyby dolali mi tam jeszcze soku??? :)
Generalnie, lubię słodkie procenty. Piwo wypiję tylko z domieszką - np. panache.







W między czasie, po nieprzespanej nocy, na nogi regularnie stawiali nas Denis i Kuba z De Longhi. Ich kawa jest najlepsza! :)


BTW
Blogowanie to nie tylko emocje towarzyszące pierwszym ''lubiącym'', pierwsze osiągnięcia czy pierwsze wypłaty. 
To nie tylko prezenty, "dary losu" czy większe znajomości w branży. 
Blogowanie to przede wszystkim ludzie i miejsca. 
Coś, co zostanie w sercu na dłużej. 
Coś, czego nie da się kupić za żadne pieniądze.

Magda

"(...) Założyłam bloga z miłości do gotowania. W odpowiedzi dostałam znacznie więcej, niż mogłam przypuszczać. Blog sprawił, że miłość do jedzenia (...) przyniosła ze sobą to, co w całej tej mojej kuchenno-blogowej przygodzie jest najpiękniejsze - przyniosła wspaniałych ludzi i łączące mnie z nimi relacje, miejsca, których w innym przypadku bym nie odkryła, przyniosła emocje i każdego dnia wzbogaca mnie o nowe wspomnienia, których nikt nie odbierze."



Madzia, Karo, Aneta, Kasia, Marek i wszyscy Ci, których poznałam, z którymi jestem i będę...
Dziękuję!




CHCESZ NA BIEŻĄCO OTRZYMYWAĆ NOWĄ PORCJĘ TEKSTÓW I PRZEPISÓW?
POLUB MNIE NA FACEBOOK-U

You Might Also Like

5 komentarze

  1. i rozmowy, te już nie o gotowaniu, a o wszystkim i o niczym! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. swietna relacja. Wlasnie, musze poszukac takich gotowych mieszanek salat. Ja kupuje zawsze zwykle salaty, i one po 1-2 dniach wiedna i sa brzydkie. Praktycznie do wyrzucenia :(
    Swietna impreza. Musze poczytac, co trzeba zrobic, aby wziasc w niej udzial. Czy to tez dla zwyklych smiertelnikow?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz prowadzić bloga :) Wspaniała przygoda!!!

      Usuń
  3. Ta firma od pojemniczkow do finger food to papstar.com :)

    OdpowiedzUsuń

Przepis przypadł Ci do gustu? A może masz jakiś pomysł jak go udoskonalić? Tekst dostarczył Ci oczekiwanych informacji? Podziel się tym z innymi!

ZOBACZ RÓWNIEŻ