Najnowsze Posty

Grzanki z pistacjami i parmezanem - Bosonoga Contessa

By 20:02 , , , , ,


Gdy zainstalowaliśmy w domu kablówkę, oczywistym stał się fakt, że moja ulubiona stacja będzie związana z jedzeniem. Od kilku tygodni więc, namiętnie oglądam Polsat Food Network - głównie programy kulinarne. Na tym kanale, szczególnie upodobałam sobie "Bosonogą Contessę" (Barefoot Contessa). Jej pomysły, proste rozwiązania i pyszne, kuchenne odpowiedzi to coś, co lubię najbardziej. Dziś, grzanki jej pomysłu. Z chrupiącymi pistacjami i pachnącym parmezanem. POLECAM!

1 grzanka to ok:
115 kcal
0,6 g błonnika
4 g białka
5,6 g tłuszczu
11 g węglowodanów

GRZANKI Z PISTACJAMI I PARMEZANEM
Składniki (na 6 grzanek):
6 kromek ukośnie skrojonej ulubionej bagietki
duża garść solonych pistacji
ok. 2 łyżek masła
3 łyżki parmezanu

Bagietki smarujemy masłem. Pistacje drobno siekamy (ja wrzuciłam do worka foliowego i rozdrobniłam tłuczkiem do mięsa). Bagietki posypujemy pistacjami i parmezanem. Zapiekamy ok. 10 minut w piekarniku nagrzanym do 200*C na środkowej półce (opcja góra-dół).

CHCESZ NA BIEŻĄCO OTRZYMYWAĆ NOWĄ PORCJĘ TEKSTÓW I PRZEPISÓW?
POLUB MNIE NA FACEBOOK-U


You Might Also Like

3 komentarze

  1. mniam! no i po co ja tu wchodzę!? żeby mieć ślinotok? :) pycha! PIĘKNY BLOG!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie po to haha :) smacznego!

      Usuń
  2. Pistacje uwielbiam pod każdą postacią :-)!

    OdpowiedzUsuń

Przepis przypadł Ci do gustu? A może masz jakiś pomysł jak go udoskonalić? Tekst dostarczył Ci oczekiwanych informacji? Podziel się tym z innymi!

ZOBACZ RÓWNIEŻ