Najnowsze Posty

POLECAMY. Filtry do herbaty na filiżankę - sympatyczny gadżet dla leniwych. Jan Niezbędny

By 16:53 ,


Z półfinału konkursu kulinarnego BlogerChef przywiozłam w marcu masę produktów i gadżetów. Większość zużywałam na bieżąco (przyprawy, weki, kosmetyki kuchenne), niektóre odkopałam dopiero teraz. Tak było z tymi filtrami. Niby takie nic, a mocno poprawiło mój uśmiech w dzisiejsze, niedzielne popołudnie. No tak, bo najprostsze rzeczy dają przecież najwięcej radości, prawda?

Uwielbiam herbatę. Zwłaszcza czarną i zieloną. To co jest zamknięte w ekspresowych torebkach, obok herbaty rzadko leżało, dlatego zwykle wybieram te liściaste. Jedyny problem z nimi jest taki, że smętnie pływają w tym kubku i wchodzą między zęby. Nie lubię tego! Z kolei dzbanki w których się je parzy, trzeba potem domywać z osadów. A ja często należę do leniwych. To coś, przypominające japońskie kołeczki we włosach kobiet, wprawiło mnie w zachwyt. Dziurawię, napełniam, nalewam, parzę, W Y R Z U C A M. Bajeczka J

W opakowaniu znajduje się 80 sztuk taki filterków. Ich cena to jakieś 8-10 zł. Na upartego można byłoby opróżnić taki zużyty i wykorzystać jeszcze raz. Podsumowując - fajny gadżet, który może zrobić wrażenie na naszych gościach. Jeden minus - jedna pałeczka do filtrów. W opcji all inclusive dla paczki przyjaciół, mogłoby być ich więcej :) POLECAMY!

Filtry kupić np. w Almie lub sklepach online - przykładowo e-SANO.





CHCESZ NA BIEŻĄCO OTRZYMYWAĆ NOWĄ PORCJĘ TEKSTÓW I PRZEPISÓW?
POLUB MNIE NA FACEBOOK-U
__________________________________________________________

Cykl „Polecamy” jest subiektywną opinią w temacie wybranych produktów spożywczych i gadżetów kulinarnych/dietetycznych oraz miejsc, które zdaniem autorki warto wypróbować, zobaczyć.
Wpisy sponsorowane są zawsze wyraźnie oznaczone jako reklama, nie mniej jednak zawsze stanowią zapis prawdziwych odczuć autorki bloga.

You Might Also Like

2 komentarze

  1. Ale w jaki sposób się je wyciska? Herbatę torebkową można wycisnąć, a wyrzucając taki filt bez wyciskania można zachlapać wszystko wokół...

    OdpowiedzUsuń

Przepis przypadł Ci do gustu? A może masz jakiś pomysł jak go udoskonalić? Tekst dostarczył Ci oczekiwanych informacji? Podziel się tym z innymi!

ZOBACZ RÓWNIEŻ