Najnowsze Posty

Dieta 2000 kcal - przykładowy jadłospis redukcyjny dla kobiety, lekki trening

By 10:38 , , , ,


Dzisiejsza dniówka Day by Day Diet jest przeznaczona dla kobiet o przeciętnej sylwetce, które zamierzają nieco zgubić i w zasadzie każdego dnia starają się podjąć jakiejś dowolnej aktywności fizycznej, np. krótkie treningi zamieszczane przez trenerki w internecie. W tej dniówce nieco popuszczamy - jest nawet miejsce na coś słodkiego :) Drugie śniadanie jest raczej typowo do pracy - kanapka i owoc.

PS Nim przystąpisz do komentowania w negatywnym wydźwięku, zapoznaj się proszę z metodą mojej pracy - pomarańczowy tekst na samym dole.

ABY OBLICZYĆ SWOJE DZIENNE ZAPOTRZEBOWANIE - zajrzyj TUTAJ

DIETA 2000 KCAL

ŚNIADANIE
owsianka:
1,5 szklanki 2% mleka
4 łyżki płatków owsianych górskich
Łyżka miodu
Garść malin
Pół banana
Łyżka słonecznika łuskanego

II ŚNIADANIE
2 kromki chleba graham
2 plastry chudego twarogu
Rzodkiewka
Ogórek gruntowy
Brzoskwinia

OBIAD
Miseczka zupy krem kalafiorowej z młodymi ziemniaczkami KLIK
4 placki gryczane z cukinią i sosem koperkowym (odsączone na papierowych ręcznikach) KLIK
Porcja sałaty z fetą, ogórkiem i oliwkami KLIK

PODWIECZOREK
Kawałek pełnoziarnistej chałki KLIK
Kawa z odrobiną mleka

KOLACJA
Szklanka ugotowanego makaronu żytniego świderki
100 g filetu z indyka podsmażonego na łyżce oleju rzepakowego (z ulubionymi przyprawami)
Sałata zielona z pokrojonym pomidorem i łyżeczką oleju lnianego (z ulubionymi przyprawami)
 (SUMA ok. 1950 kcal)

CHCESZ NA BIEŻĄCO OTRZYMYWAĆ NOWĄ PORCJĘ TEKSTÓW I PRZEPISÓW?
POLUB MNIE NA FACEBOOK-U


Słowa krytyki typu "same węglowodany", "też mi dieta - dajesz ciasto" czy "za mało tego, tamtego i owamtego" nie zostaną dopuszczone do wglądu publiki. Każdy dietetyk, lekarz, prawnik, budowlaniec czy inny specjalista - ma swoje zasady, swoje przyzwyczajenia i swoje zdanie. Jeden dietetyk nie uznaje mleka, inny pszenicy, inny zaś - kategorycznie nie pozwoli na jedzenie czekolady czy białych bułeczek. Szanuję teorie każdego ale MAM TEŻ SWOJE. Podobnie jest z proporcjami poszczególnych składników odżywczych. Część moich kolegów pracuje tylko zgodnie z normami, część zwiększa ilość białka, jeszcze inni - bazują na ograniczeniu węglowodanów. Niektórzy są zakochani w dietach paleo, bezmlecznych, bezglutenowych etc. To w jaki sposób ja pracuję można skonfrontować podczas indywidualnego kontaktu mailowego oraz w przychodniach, w których pracuję.

You Might Also Like

24 komentarze

  1. Pojawią się jeszcze jakieś diety 2000 kcal? Takie dla osoby która nie chce schudnąć ale zdrowo się odżywiać:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeśli tylko będzie zainteresowanie - jak najbardziej :)

      Usuń
    2. Hej
      Ciekawy jadłospis, na 2000kcal. Akurat zaczynam redukcję, trenuje na siłowni 4x w tygodniu. Niestety zaniedbałem, treningi aerobowe, ale teraz to się zmieni. Jak byś miała więcej przykładowych jadłospisów na dietę 2000 kcal to chętnie bym poczytał. A może jednak inną dietę mam wziąść pod uwagę. Zostawiam swojego meila wiesiu77@gmail.com
      Z góry dzięki

      Usuń
  2. czekam na jadłospis na kolejne dni :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jadłospis poprosimy Majka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam. Akurat pasuje do tego opisu, i szukam diety na 2000kcal. Tylko, że przydałyby się jakieś prostsze przepisy.... placki gryczane z cukinii? Maliny? nie o tej porze roku.... coś prostszego by się przydało, nie chce cały dzień spędzać w kuchni:/ także polubiłam i czekam na kolejne propozycje:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 2000 kcal na szybko, pomyślmy... Nie mam niestety ostatnio czasu na dodatkowe jadłospisy, dlatego na oko (!) Ci szybko coś sklecę - może posłuży Ci jako wzór do komponowania własnych posiłków:

      Śniadanie: kanapka z dwóch kromek chleba (razowy, graham, mieszany), 4 cienkie plasterki drobiowej wędliny, jajko na miękko/twardo, plastry całego pomidora, kilka rzodkiewek i 2 ogórki kiszone
      II śniadanie: kanapka z dwóch kromek chleba z 2 plasterkami chudego twarogu, kilka plastrów czerwonej papryki i kalarepki)
      Obiad: miseczka zupy pomidorowej z 2 łyżkami suchego ryżu (30g suchego),
      pół woreczka kaszy gryczanej, 100g indyka podsmażonego na 2 łyżeczkach oleju, miseczka warzyw na patelnię podsmażona na łyżeczce oleju
      Podwieczorek: mały jogurt naturalny (180g) i owoc do 300g (np. 2 jabłka)
      Kolacja: 2 kromki chleba z 1/3 makreli w sosie pomidorowym (50g) i pół awokado (lub dowolne dodatki warzywne)

      ok. 1920 kcal, 30g błonnika, 100g białka (~21%), 55g tłuszczu (~25%), 255g węglowodanów (~54%)

      Ps nie trzymałam się rozkładu kalorycznego rozpisanego u góry. Wrzuciłam to na oko i przeliczyłam szybko. Jeśli zrobiłam jakiś błąd w wartościach (B T W) - wybacz. Energetyczność jest ok.

      Usuń
  5. Muszę wypróbować ten jadłospis ;)!

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam,
    Jakiś jadłospis 2000 kcal dla wegan ? :) Jest nas coraz więceć :) pozdrawiam :)) !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam serdecznie i dziękuję za komentarz,
      może w najbliższym czasie pomyślę nad jakimiś dniówkami wege :)
      Pozdrawiam

      Usuń
    2. nie moge jesc chleba zadnego lezy mi klucha w zoladku co w zamian bo ryzowe tez nie moj syn je chleb i wszystko bezglutenowe ale ja nie mam takich wymogow

      Usuń
  7. Nie wiem czy wcześniejszy komentarz się dodał :) Czy ma Pani jakieś jadłospisy dla 1800 kcal na diecie wegańskiej? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dokładnie, ja również jestem na diecie wegańskiej i szukam jakiegoś przepisu do 2000 kcal. Także serio fajnie nad tym rozwiązaniem pomyśleć, bo jest na coraz więcej. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dość ciekawy jadłospis do wypróbowania

    OdpowiedzUsuń
  10. Czy przy wadze 125 kg, przy takiej otyłości można stosować dietę 2000 kcal i lekkim ruchu.?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. proszę podaj swój wzrost i wiek oraz płeć

      Usuń
  11. Hej, chciałabym schudnąć. Wszystko mam obliczone przez dietetyczkę. Dieta 2000 kcal. Do zrzucenia 9 kilo. Jestem mamą karmiącą. I tak się zastanawiam, czy przy diecie 2000 kcal. (o podobnym założeniach co Twoje: węglowodany, miód, itp.) jest to możliwe według założenia diety 3-4 msc? Jak sądzisz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogę poprosić o odp.?

      Usuń
    2. Witaj, przede wszystkim pytanie - w jakim wieku jest maluch? :)

      Usuń
  12. a slyszalas moze o cateringu dietetycznym z mrrollo? bo ja korzystam i jest super :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Witam, mam pytanie. Czy przymskie diecie 2000 kcal i niedoczynności tarczycy uda mi się schudnąć? Mam 38 lat, 164 cm wzrostu i 91,5 kg wagi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wszystko zależy od Twojego stanu zdrowia, codziennej aktywności fizycznej, preferencji i rodzaju spożywanych posiłków. zapraszam na konsultacje www.mariabrzegowy.pl Pozdrawiam!

      Usuń

Przepis przypadł Ci do gustu? A może masz jakiś pomysł jak go udoskonalić? Tekst dostarczył Ci oczekiwanych informacji? Podziel się tym z innymi!

ZOBACZ RÓWNIEŻ