Najnowsze Posty

Pasty z fety - z awokado i suszonymi pomidorami

By 21:56 , , , , , , ,


Nim zaczęły się warsztaty sushi, skoczyłam na chwilę do Konfederackiej 4 coś zjeść. Wybór padł na niejaką Htipiti - grecką pastę z fety, suszonych pomidorów i pieczonej papryki. Po powrocie do domu chciałam przygotować coś w ten deseń, ale z racji problemów ząbkowych Janka nie miałam czasu na pieczenie czegokolwiek. Zrobiłam więc klasyk :) Przy okazji powstała też szybka pasta z awokado - o wiele łagodniejsza od tej pierwszej. Smacznego!

1 łyżeczka to:
50 kcal
0 g błonnika
2,8 g białka
3,2 g tłuszczu
3,4 g węglowodanów


PASTA Z FETY I SUSZONYCH POMIDORÓW
Składniki (na ok. 8 pełnych łyżeczek):
100-120g sera feta (u mnie niestety "typu" bo innego w sklepie nie znalazłam)
50-60g suszonych pomidorów (ok. 7-8 kawałków)
łyżka-dwie jogurtu naturalnego

Fetę razem z pomidorami i jogurtem blendujemy - tak aby zostały niewielkie kawałki pomidorów.

1 łyżeczka to ok:
50 kcal
0,5 g błonnika
1,8 g białka
4,3 g tłuszczu
1 g węglowodanów


PASTA Z FETY I AWOKADO
Składniki (na ok. 10 pełnych łyżeczek):
100g sera feta
dojrzało awokado
sól/pieprz ziołowy

Awokado przepoławiamy, wyciągamy pestkę, łyżeczką wydłubujemy nadzienie. Miksujemy z fetą, doprawiamy.

POLECAM RÓWNIEŻ:

CHCESZ NA BIEŻĄCO OTRZYMYWAĆ NOWĄ PORCJĘ TEKSTÓW I PRZEPISÓW? 
POLUB MNIE NA FACEBOOK-U

You Might Also Like

0 komentarze

Przepis przypadł Ci do gustu? A może masz jakiś pomysł jak go udoskonalić? Tekst dostarczył Ci oczekiwanych informacji? Podziel się tym z innymi!

ZOBACZ RÓWNIEŻ