Najnowsze Posty

Odchudzający 3 koktajl zielony - ze szpinakiem, roszponką, kiwi i mango

By 19:25 , , , , , , , , ,


Koktajl to jeden z najlepszych sposobów na szybki posiłek, bo można przemycić w nim w zasadzie wszystko. Płatki owsiane, otręby, nie przez wszystkich lubianą, a mega zdrową natkę pietruszki, nasiona, a nawet awokado, szpinak, roszponkę czy botwinkę. Dziś proponuję Wam koktajl zielony - idealny na dietę redukcyjną, ale przede wszystkim - dla zdrowia! Bazą napoju są oczywiście zielone składniki, ale słodkiego smaku dodaje mu pyszne mango. Smacznego!

1 porcja to ok:
160 kcal
3 g błonnika
6 g białka
3 g tłuszczu
30 g węglowodanów

A ponadto:
147 mg wapnia (14,7%)*
512 mg potasu (11%)
37,6 mg magnezu (11%)
1,2 mg żelaza (6,6%)
50 mg witaminy C (66,6%)
* zapotrzebowanie dla kobiety

ZIELONY KOKTAJL
Składniki (3 porcje):
garść roszponki
garść szpinaku baby
2 słodkie (!) kiwi
mango
duże opakowanie kefiru/maślanki (400g)

Liście myjemy, odsączamy, kiwi i mango obieramy, miksujemy z kefirem/maślanką. Podajemy od razu.

CHCESZ NA BIEŻĄCO OTRZYMYWAĆ NOWĄ PORCJĘ TEKSTÓW I PRZEPISÓW?
POLUB MNIE NA FACEBOOK-U

You Might Also Like

3 komentarze

  1. Mam pytanie mam 22 lata, 165 cm wzrostu, waga ok. 57 kg, teraz to już może 58... Ruszam tak, że raczej zaliczyłabym siebie do lekkiej aktywności fizycznej. Wcześniej "odchudzałam" się za pomogą aplikacji na telefon "Zdrowie i fitness" na Windows Phone. Polegało to na liczeniu kalorii swoich posiłków, oraz codziennym ćwiczenia jogi (treningi można tam również znaleźć). Chciałabym osiągnąć wagę ok 51 kg, wg tej aplikacji powinnam jeść ok. 1678 kcal, z czego np. dzisiaj zjadłam 2500 kcal. Ostatnio raczej się nie ograniczam, ale zastanawia mnie to czy na pewno powinnam jeść aż te 700 ileś kcal mniej.....

    OdpowiedzUsuń
  2. Zrobiłam ostatnio koktajl z przepisu. Wyszedł smaczny, ale trochę mdły, może dodałam za dużo mango :)

    OdpowiedzUsuń

Przepis przypadł Ci do gustu? A może masz jakiś pomysł jak go udoskonalić? Tekst dostarczył Ci oczekiwanych informacji? Podziel się tym z innymi!

ZOBACZ RÓWNIEŻ