Najnowsze Posty

Z PAMIĘTNIKA MAMY - Z wizytą na planie TVP ABC

By 20:19 , , ,


Gdyby program miał być kręcony z miesiąc wcześniej, sądzę, że pojechałabym tam chudsza o 5 kilo. Ponieważ jednak akcja-reakcja zaszła na przestrzeni zaledwie trzech dni, zdążyłam jedynie trochę się postresować :) Nie mniej jednak - wizyta na planie telewizji była dla mnie niemałą atrakcją. Luźna atmosfera, ostre światła lamp i całe to zaplecze zrobiło na mnie ogromne wrażenie. I choć strach był duży, gdy w ruch poszła kamera, jakbym zapomniała o wszystkim. Byłam tym nieźle zdziwiona. Przez moment pomyślałam nawet, że fajnie byłoby coś takiego robić na co dzień :) Ale to już zupełnie odrębny temat.

W tym odcinku "Na kłopoty..." rozmawialiśmy o sposobach usypiania maluchów. Jakiś czas temu, w pamiętnikowym cyklu tego bloga dzieliłam się z Wami kilkoma radami w tym temacie. Parę z Was pisało nawet, że spróbowaliście mojego sposobu i wyszło identycznie. Bardzo mnie to cieszy. 

W programie miałam przyjemność występować u boku sympatycznego i bardzo ciepłego faceta - Pawła Zawitkowskiego - fizjoterapeuty, autora kilku książek oraz filmów instruktażowych dotyczących pielęgnacji najmłodszych. 





CHCESZ NA BIEŻĄCO OTRZYMYWAĆ NOWĄ PORCJĘ TEKSTÓW I PRZEPISÓW? 
POLUB MNIE NA FACEBOOK-U

You Might Also Like

5 komentarze

  1. Bardzo fajnie wypadłaś, jeszcze raz gratuluję;)

    OdpowiedzUsuń
  2. wow Maju GRATULUJJĘ! właśnie obejrzałam na internecie bo nie mam TVP abc :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taki tylko skromny udział :) ale dziękuję

      Usuń

Przepis przypadł Ci do gustu? A może masz jakiś pomysł jak go udoskonalić? Tekst dostarczył Ci oczekiwanych informacji? Podziel się tym z innymi!

ZOBACZ RÓWNIEŻ