Najnowsze Posty

Krem czekoladowy z awokado

By 21:06 , , , , , , , , ,


Przepis na ten krem wyszperałam na Wegefazie. Wyglądem przypomina klasyczny czekoladowy krem, który można kupić w sklepie, ale w smaku jest wyraźnie naturalny - nie to co sztuczne mieszanki pełne zbędnych dodatków. Dla fanów awokado - świetna słodka przekąska saute. Mi najbardziej smakował dodany do naturalnego jogurtu i razem ze słodkimi mandarynkami. PS półtoraroczny synek krzyczał o dokładkę :)

1/4 kremu (kilka łyżeczek) to ok:
150 kcal
1,5 g błonnika
2 g białka
6,5 g tłuszczu
20 g węglowodanów

KREM CZEKOLADOWY Z AWOKADO
Składniki:
dojrzałe (!) awokado
2 łyżki prawdziwego kakao
2-2,5 łyżki naturalnego miodu
odrobina mleka (roślinnego bądź krowiego)

Awokado pozbawiamy pestki i skóry. Blendujemy razem z pozostałymi składnikami - mleko ma ułatwić pracę. Krem ma być dosyć gęsty, gładki - dobrze zmiksowany. Krem można jeść saute, łączyć z owocami, smarować wafle bądź zbożowe ciasteczka. Możliwości jest mnóstwo! :)

Post powstał w ramach współpracy ze sklepem Quiselle. We wpisie użyto słoiczków do przechowywania żywności oraz szklanych naczynek, które ja wykorzystałam jako miseczki na jogurt, a które pierwotnie służą do dekoracji stołu.

CHCESZ NA BIEŻĄCO OTRZYMYWAĆ NOWĄ PORCJĘ TEKSTÓW I PRZEPISÓW?
POLUB MNIE NA FACEBOOK-U



You Might Also Like

12 komentarze

  1. Wygląda jak prawdziwa nutella. Brawo, że znalazłaś zdrowszy odpowiednik. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Autorka Wegefazy poleca zmiksować orzechy laskowe - wtedy będzie wersja ''nutellowa'' :)

      Usuń
  2. Dzisiaj robię - awokado czeka w lodowce :D

    www.silarska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. wygląda i brzmi przepysznie, muszę wypróbować koniecznie!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zrobiłam od razu, dałam tylko troszkę mniej kakao. Jak dla mnie suuuper! Pycha! Teraz muszę kupić następne awokado ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pyszny! W jaki sposób i jak długo można go przechowywać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety jest to krem na świeżym owocu więc raczej jego termin przydatności do spożycia nie będzie zbyt długi. U mnie był max 2 dni

      Usuń
  6. naprawde swietny przepis!!!! juz sie nie moge doczekac kiedy go zrobie!! Pani Mario jest Pani super!!!!!!! :):):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuję za pozytywny komentarz! :)

      Usuń

Przepis przypadł Ci do gustu? A może masz jakiś pomysł jak go udoskonalić? Tekst dostarczył Ci oczekiwanych informacji? Podziel się tym z innymi!

ZOBACZ RÓWNIEŻ