Najnowsze Posty

3 najprostsze i najszybsze kolacje do 300 kcal - pasta do chleba z awokado, sałatka makaronowa z tuńczykiem i krem z brokułów

By 14:31 , , , , , , , , , ,


Ponieważ cykl z prostymi i szybkimi obiadami do 450 kcal cieszył się Waszym ogromnym zainteresowaniem, postanowiłam zrobić identyczny - z kolacjami, które w ostatnim czasie serwowałam w dietach swoim podopiecznym. Tym razem - wartość kaloryczna około 300 kcal. W sam raz aby dobrze, a lekko sobie pojeść. Objętość tworzą tu głównie warzywa. Najwięcej wychodzi zupy - nie zmieściła mi się cała w naczyniu, które fotografowałam. Później, najbardziej syta wydaje się sałatka, na końcu - pasta, którą z ochotą wcinają i duzi i mali :) Życzę Wam więc smaczego i spokojnej nocy. PS Zarówno pasta jak i tuńczyk z powodzeniem mogą wylądować również i na talerzu śniadaniowym.
Składniki:
2 duże łyżki serka naturalnego Bieluch
1/4 małego awokado
plaster czerwonej papryki
2 rzodkiewki
plaster cebuli
sól, pieprz
+ 2 kromki chleba graham/razowy

Awokado obrać, pokroić w kostkę razem z papryką, cebulą i rzodkiewką (dla nas dorosłych kroję w większe kawałki, dla synka - drobniutko siekam). Wymieszać, przyprawić solą i pieprzem. Można dodać szczypiorek.


1 porcja to ok:
290 kcal
7 g błonnika
12 g białka
10 g tłuszczu
44 g węglowodanów




Składniki:
50g suchego makaronu pełnoziarnistego świderki/penne
2 łyżki tuńczyka z wody
pół małej czerwonej papryki
mała czerwona cebulka
ogórek kiszony
sól, pieprz

Makaron gotujemy al dente. Mieszamy z tuńczykiem, papryką i ogórkiem pokrojonymi w kostkę, wiórkami cebuli. Doprawiamy.

Porcja to ok:
295 kcal
6,6 g błonnika
25,5 g białka
2,1 g tłuszczu
46 g węglowodanów



Składniki
szklanka rosołu
garść ugotowanych brokułów
średni ugotowany ziemniak

ząbek czosnku
sól, pieprz
łyżka jogurtu naturalnego
2 łyżki suchej kaszy jaglanej

Do rosołu wrzucamy brokuł, ziemniak, poszatkowany czosnek i miksujemy na krem. Doprawiamy solą i pieprzem. Kaszę jaglaną gotujemy według instrukcji na opakowaniu. 

Porcja to ok:
305 kcal
6 g błonnika
20 g białka
7 g tłuszczu
45 g węglowodanów







PRZECZYTAJ!

CHCESZ NA BIEŻĄCO OTRZYMYWAĆ NOWĄ PORCJĘ TEKSTÓW I PRZEPISÓW? 
POLUB MNIE NA FACEBOOK-U

You Might Also Like

9 komentarze

  1. Zupa! Uwielbiam brokuły i kaszę jaglaną, a połączonych w jedno nie jadłam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak naprawdę możesz tu dodać dowolną kaszę :) ja akurat wybrałam jaglaną bo najbardziej mi tu pasowała

      Usuń
  2. Wstyd się przyznać, ale dopiero niedawno odkryłam kuskus. Pewnie też by się nadała. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet będzie szybszy w przyrządzeniu :)

      Usuń
  3. Zmiany zaczynają się w Twojej głowie... - ma ktoś na zbyciu mądrzejszą głowę??? :p
    Dziś robię sałatkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. daj znać czy smakowała :) a co do głowy - żadnej innej ci nie potrzeba. Twoja jest na właściwym miejscu. odrobinę pozytywnego myślenia poproszę :)

      Usuń
  4. Mniam:) Coś czuję, że będę częstym gościem.
    Wygląda smakowicie i pewnie tak smakuje. Zastanawiałam się ostatnio co jeszcze mogę sobie na szybko zrobić (nowa rola, maluch szaleje więc czasu na siedzenie w kuchni mniej;)) bo już wszystko się znudziło, a tu przypadkiem trafiłam do Pani. Wrócę i to na 100%!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super przepisy :)

    OdpowiedzUsuń


  6. pasta z Bielucha (ale dałam serek lekki a nie naturalny) i awokado rewelacja! Pychotka i jaka bomba dla zdrowia :)


    OdpowiedzUsuń

Przepis przypadł Ci do gustu? A może masz jakiś pomysł jak go udoskonalić? Tekst dostarczył Ci oczekiwanych informacji? Podziel się tym z innymi!

ZOBACZ RÓWNIEŻ