Najnowsze Posty

Sałatka z jarmużu i buraczków do obiadu - na ciepło

By 22:21 , , , , , ,


Mnóstwo pracy, sterta papierów, ogrom liczenia... Nie rozgadując się więc - szybki przepis na szybką sałatkę obiadową - z jarmużem i buraczkami. Bo w takich chwilach kocham "blendery" - błyskawicznie.

A z jarmużu przyrządziłam ostatnio również:

1 porcja to ok:
115 kcal
3 g błonnika
5 g białka
5 g tłuszczu
15 g węglowodanów

SAŁATKA Z JARMUŻEM I BURACZKAMI
Składniki (na 2 porcje):
garść świeżego jarmużu
2 buraki średniej wielkości 
kilka łyżek jogurtu naturalnego
sól, pieprz
łyżeczka, dwie masła

Buraki obieramy i gotujemy we wodzie. Na patelni topimy masło, wrzucamy drobniej pokrojony jarmuż i na małym ogniu "dusimy" aż nieco zmięknie. Wszystko wrzucamy do "ręcznego" blendera (siekacza) i razem siekamy (jeśli nie mamy - wszystko trzeba bardzo drobno pokroić). Dodajemy jogurt, mieszamy, doprawiamy. Ja wrzuciłam jeszcze na patelnię bo najlepsza jest na ciepło.



CHCESZ NA BIEŻĄCO OTRZYMYWAĆ NOWĄ PORCJĘ TEKSTÓW I PRZEPISÓW? 
POLUB MNIE NA FACEBOOK-U

You Might Also Like

1 komentarze

  1. Jadłam ostatnio podobna surówkę w Ikea Byl tam właśnie burak i jarmuz i cos jeszcze Pycha

    OdpowiedzUsuń

Przepis przypadł Ci do gustu? A może masz jakiś pomysł jak go udoskonalić? Tekst dostarczył Ci oczekiwanych informacji? Podziel się tym z innymi!

ZOBACZ RÓWNIEŻ