Najnowsze Posty

POLECAMY. Pojemnik na jogurt i płatki/muesli. Biedronka

By 11:33


Zobaczcie co udało mi się wyszperać na wczorajszych zakupach w Biedronce! W ostatnim czasie można u nich znaleźć naprawdę ogrom fit-gadżetów - do kuchni, do diet, do ćwiczeń. Niedawno zaopatrzyłam się tam w tzw. lunchboxy, a do kompletu brakowało mi jeszcze czegoś takiego!

Kiedy kilka miesięcy temu robiłam sesję fotograficzną dla cateringu, na zakończenie pracy zaopatrzyłam się w "wyjściowy posiłek". Wygodnie usadowiona w pociągu dobrałam się do takiej plastikowej wieżyczki, która kryła smaczny jogurt grecki, a na drugim poziomie - muesli. Żal było mi wyrzucać wtedy tamto opakowanie ale była to tylko jednorazówka. Biedronka więc się podlizała takim jak ja i wypuściła do sklepów takie oto cudo.

Jeszcze nie miałam przyjemności z niego korzystać bo dopiero dziś wychodzę do ludzi do pracy (wirus w domu od prawie dwóch tygodni!). Mam jednak nadzieję, że będzie to jednak trafiony zakup. Na pierwszy rzut oka - wygląda naprawdę dobrze i solidnie. W dodatku - zrobiłam mały test i odwróciłam pojemnik do góry nogami. W przypadku zwykłych pudełek śniadaniowych - jogurt lądował na wszystkim co znajdowało się w mojej torebce. Tutaj trzyma się swojego miejsca :) Oby tak było i w przypadku wstrząsów.

Pudełko składa się z 2 części - dolnej na jogurt (trochę jednak za małej jak na posiłek), z żelem, który według zapewnień producenta, po schłodzeniu ma trzymać temperaturę jogurtu przez 2 godziny. Górna część jest znacznie większa i stanowi miejsce na płatki, do których potem dolejemy jogurt. Zawsze można też dodać owoce aby wzbogacić swój posiłek. Dodatkowo - w załączeniu jest mała łyżeczka, która wprawdzie nie wygląda na zbyt wytrzymałą (a przynajmniej w moich rękach) ale to już zawsze coś. Całość łączy się na zasadzie zakręcania, wierzchnie wieczko się nakłada. Pudełeczko można znaleźć w dwóch kolorach - zielonym i fioletowym, za ok. 6,99 zł! Cena jest więc boska! Dodatkowo - zawsze to duża zachęta do tego, aby przekonać się do naturalnych jogurtów, które po prostu zmiesza się z czymś słodkim "z góry" :) Zatem - biegnijcie do sklepów. Może jeszcze będą :)

Miłego dnia!



CHCESZ NA BIEŻĄCO OTRZYMYWAĆ NOWĄ PORCJĘ TEKSTÓW I PRZEPISÓW?
POLUB MNIE NA FACEBOOK-U
__________________________________________________________

Cykl „Polecamy” jest subiektywną opinią w temacie wybranych produktów spożywczych i gadżetów kulinarnych/dietetycznych oraz miejsc, które zdaniem autorki warto wypróbować, zobaczyć.
Wpisy sponsorowane są zawsze wyraźnie oznaczone jako reklama, nie mniej jednak zawsze stanowią zapis prawdziwych odczuć autorki bloga.

You Might Also Like

2 komentarze

  1. Hej,
    mam podobne zestawy tylko z firmy Sistema. Do kupienia w Carrefour, Tesco oraz TK Max. My swoje zamawialiśmy z amazona.
    Mają jedną przewagę nad wiekszością, ponieważ zamknięcia są mocowane na osobnych zawiasach. No i kolorystyka jest świetna. Mam pudełka różnej wielkości a lunchbox, który posiadam ma w zestawie pojemnik na wodę, który można zamrozić więc mamy cały czas sałatkę w odpowieniej temperaturze, dodatkowo w zestawie jest pojemniczek na sos oraz sztućce :).
    Minusem jest cena - bo podejrzewam, że pojemniki z Sistemy są droższe od tych z Biedronki, ale i możliwe że wytrzymałaścią są lepsze. Nam akurat takie wytrzymałe były potrzebne bo Menżu wozi je w plecaku i jakby plastik był za słaby to zaraz by połamał...

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam ten lunch boxy, ale żałuję, że ten pojemnik na jogurt jest taki mały :)

    OdpowiedzUsuń

Przepis przypadł Ci do gustu? A może masz jakiś pomysł jak go udoskonalić? Tekst dostarczył Ci oczekiwanych informacji? Podziel się tym z innymi!

ZOBACZ RÓWNIEŻ