Najnowsze Posty

Moja własna Poradnia Dietetyczna Maria Brzegowy Online

By 22:07 , , , , , , ,

 Po kilku latach prowadzenia bloga, wielu miesiącach pracy w przychodniach stacjonarnych, pisania tekstów dla portali i magazynów, pogadanek dla dzieci i dorosłych, dziesiątkach wieczorów pełnych miliona myśli, koncepcji, wahań i motywacji, po setkach godzin poprawek i potu na czole mojego Projektanta (i Asi z Żarófka Design), z uśmiechem i wielką radością pragnę Wam przedstawić moją własną, Poradnię Dietetyczną Maria Brzegowy Online :) Poradnię, która powstała na gruncie bloga Pozytywne żywienie. Bloga, którego założenie było jedną z najlepszych decyzji w moim życiu.

W zasadzie Poradnia w wersji online powstała na Wasze życzenie, bo mnie samej nigdy nie przyszłoby do głowy, że można w ten sposób skutecznie prowadzić Pacjenta. A jednak! Dziesiątki Waszych pytań o konsultację, w ostatnich miesiącach, utwierdziło mnie w przekonaniu, że warto spróbować. Zwłaszcza, że na swoim koncie miałam już parę sukcesów w tym kierunku, pracując z Pacjentkami z różnych miast, które w Przychodni SCM Gastromedica albo I-medica pojawiły się tylko na pierwszej wizycie, a potem kontaktowaliśmy się mailowo, bądź telefonicznie.

Mam więc dla Was w ofercie identyczne konsultacje, w tych samych cenach, plus oczywiście indywidualne plany/diety, które układam w oparciu o rozmowę na żywo bądź wypełniony wywiad. W planach - różne promocje, zniżki dla polecających i solenizantów w danym dniu. Na start - minus 10% do piątku dla każdego! :) Oferta skierowana jest też do firm, stron, portali, które chcą się zareklamować, jak również placówek publicznych i prywatnych. A będzie jeszcze więcej, obiecuję.

Zatem, ja właśnie brzdękłam lampką wina na własny start, wdychając zapach margerytek, które otrzymałam od swoich chłopaków na nowy początek :) Trzymajcie kciuki i Wy! Dziękuję za każde polecenie i udostępnienie - nawet jeśli sami nie skorzystacie ale uznacie, że warto posłać moją Poradnię w świat :) Miłego wieczoru!

CHCESZ NA BIEŻĄCO OTRZYMYWAĆ NOWĄ PORCJĘ TEKSTÓW I PRZEPISÓW?
POLUB MNIE NA FACEBOOK-U


You Might Also Like

4 komentarze

  1. Super :) wlasnie ostatnio o tobie myslalam, ze mniej sie udzielasz na FB oraz na blogu, ale teraz znam juz przyczyne.
    A jak Twoje studia doktoranckie? Jak ty to wszystko ogarniasz czasowo? POWODZENIA !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej, hej,
      tak, zdecydowanie mój czas uległ skróceniu ale i też przewartościowaniu. Jaś potrzebuje mnie więcej niż kiedyś, trudniej też robić odskocznię w bloga gdy na stole piętrzą się diety z przychodni, artykuły etc, w dodatku zbliża się październik i drugi rok dr. W przyszłym roku mały pójdzie do przedszkola bo na pewno tego nie ogarnę, ale... jestem szczęśliwa bo wszystko idzie ku dobremu :)

      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  2. W jakich cenach sa konsultacje online? I w jaki sposob mozna za nie placic?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam serdecznie,
      pełen cennik znajduje się na stronie Poradni http://mariabrzegowy.pl/cennik/
      Ogólnie - sama konsultacja w celu ustalenia zapotrzebowania, analiza oraz wskazanie błędów w przykładowym, reprezentatywnym Pana/Pani dniu (wysyła mi Pan/Pani typowy dzienniczek żywieniowy z jednego dnia - podsyłam schemat) - 30 zł. Jeśli konsultacja jest powiązana z wysłaniem jakiegoś materiału, np. zaleceń przy jakiejś jednostce chorobowej bądź przykładu jakiś posiłków - wtedy 50 zł. Oczywiście, jeśli w grę wchodzi jeszcze ułożenie diety - wtedy wszelkie omawianie szczegółów oraz wywiad żywieniowy wchodzi już w zakres cen planu - od 200 zł
      Płatność na konto
      Pozdrawiam

      Usuń

Przepis przypadł Ci do gustu? A może masz jakiś pomysł jak go udoskonalić? Tekst dostarczył Ci oczekiwanych informacji? Podziel się tym z innymi!

ZOBACZ RÓWNIEŻ