Najnowsze Posty

Syte spaghetti na polędwiczce wieprzowej i warzywach - 500 kcal

By 09:01 , , , , , , , , , , , ,


Gdy moje chłopaki zaczynają nudzić za mięsem, wiem już, że w tym miesiącu soczewica na stole bywała za długo i moje wege na 100% nie przejdzie :) Wtedy zabieram się za robienie jakiegoś mięsa pieczonego, np. takiego indyka do kanapki KLIK, ziemniaczanego gulaszu na kiełbasie wyrobu mojego Taty KLIK, albo po prostu zwyczajnego spaghetti z mięsem, a'la bolognese. Ostatnio, zaopatrzyłam się także w grillową patelnię. Już wkrótce pojawi się coś nowego z jej udziałem, a tymczasem warto zerknąć czy grillowanie na diecie jest w ogóle w porządku KLIK :)

Tym razem, w moim spaghetti, sos mięsno-pomidorowy wzbogaciłam dodatkiem marchewki, pietruszki i selera. Smacznego :)

Porcja sosu z 75g suchego makaronu spaghetti razowego to ok:
510 kcal
6 g błonnika
38 g białka
11 g tłuszczu
62 g węglowodanów

SPAGHETTI Z MIĘSEM I WARZYWAMI
Składniki (na 4 porcje):
400g polędwiczki wieprzowej, zmielonej w sklepie / w domu
duża marchewka
średnia pietruszka korzeń
kawałek selera (ok. 80g)
mała cebulka
2-3 łyżki oleju rzepakowego
kartonik passaty / pomidorów krojonych w soku (400 ml; u mnie 2 takie opakowania bo lubimy bardziej pomidorowy sos)
sól, pieprz, sos sojowy, świeża bazylia
4 łyżki parmezanu

Warzywa obieramy, kroimy w drobniutką kosteczkę. Najpierw lekko przesmażamy cebulkę, potem dorzucamy warzywa. Mieszając smażymy kilka minut. Dodajemy mięso i dalej smażymy do jego ścięcia. Wlewamy pomidory i w takim sosie dusimy na wolnym ogniu jeszcze z 10 minut. Doprawiamy. Mieszamy z makaronem, posypujemy parmezanem i dekorujemy listkami świeżej bazylii.

CHCESZ NA BIEŻĄCO OTRZYMYWAĆ NOWĄ PORCJĘ TEKSTÓW I PRZEPISÓW?
POLUB MNIE NA FACEBOOK-U


You Might Also Like

3 komentarze

Przepis przypadł Ci do gustu? A może masz jakiś pomysł jak go udoskonalić? Tekst dostarczył Ci oczekiwanych informacji? Podziel się tym z innymi!

ZOBACZ RÓWNIEŻ