Najnowsze Posty

Jaglanka z jabłkiem, cynamonem i rodzynkami - klasyczne pycha! #hygge

By 23:06 , , , , , , , , , , , , , ,


Wstyd może się przyznać, ale jaglankę przygotowałam dziś ... po raz pierwszy w życiu. Wielokrotnie rozpisywałam ją w jadłospisach, ale z racji braku miłości do tej kaszy, nigdy nie zrobiłam jej na żywo :) I powiem Wam jedno - jeśli tak jak ja uważacie jaglaną za dosyć hmm specyficzną kaszę, którą niekoniecznie lubicie, spróbujcie tego przepisu :)

1 porcja to ok:
410 kcal
4 g błonnika
13 g białka
13 g tłuszczu
60 g węglowodanów

JAGLANKA Z JABŁKIEM, CYNAMONEM I RODZYNKAMI
Składniki:
szklanka mleka 3,2%
3 pełne łyżki suchej kaszy jaglanej (ok. 50g)
1 łyżeczka masła
małe, słodkie jabłko
łyżeczka rodzynek
1/2 łyżeczki cynamonu

W rondelku zagotowujemy odrobinę wody, wlewamy mleko i podgrzewamy. Kaszę, dokładnie przepłukaną pod gorącą wodą wsypujemy do mleka i na małym ogniu gotujemy ok. 5 minut. Następnie dodajemy obrane i starte na dużych oczkach tarki jabłko, masło oraz cynamon i bardzo często mieszając gotujemy do ok. 10 minut (aż kasza napęcznieje).

CHCESZ NA BIEŻĄCO OTRZYMYWAĆ NOWĄ PORCJĘ TEKSTÓW I PRZEPISÓW?
POLUB MNIE NA FACEBOOK-U



You Might Also Like

0 komentarze

Przepis przypadł Ci do gustu? A może masz jakiś pomysł jak go udoskonalić? Tekst dostarczył Ci oczekiwanych informacji? Podziel się tym z innymi!

ZOBACZ RÓWNIEŻ