Najnowsze Posty

Desery – pierwiastek w diecie, którego potrzebują (zwłaszcza!) kobiety :) Fit Desery Niskokaloryczne – ebook Krzysztofa Domaszewskiego

By 16:41 , , , ,


Blender, miska, rondel i odrobina cierpliwości – tyle zdaniem Krzyśka potrzebujecie aby przygotować smaczny i wartościowy deser. Pomysły na takie opcje zawarł w drugim już swoim ebooku, który sprezentował mi do recenzji. Poprzedni KLIK przypadł mi do gustu głównie z uwagi na to, że Krzysztof ma podejście bardzo podobne do mojego – wszystko, ale z rozsądkiem i umiarem. Wygodne, prawda? :)

„Pamiętajmy, że słodkie dania to miły dla podniebienia dodatek względem codziennego planu diety (…). O deserach można by myśleć jak o suplemencie racjonalnej diety uzupełniającej pewien „pierwiastek”, którego na co dzień może brakować, ale którego przedawkowanie może być toksyczne (…). Dlatego na liście składników Fit Deserów znajdują się bogate w przeciwutleniacze i witaminy owoce, wysokiej jakości tłuszcz roślinny (…), oraz naturalne źródła węglowodanów w postaci pełnych ziaren, gryki czy daktyli”.

„„Pierwiastek”, którego na co dzień może brakować”
– w tej chwili niejedna kobieta zastanawia się chyba czy Krzysiek jest wolny 😊 No bo jeśli facet uważa, że desery są nam niezbędne, to czegóż od niego wymagać więcej, prawda? 😊

Wracając do tematu.
W nowym ebooku, obok każdego przepisu, Krzysztof klasycznie już podaje wszelkie wartości odżywcze przepisu – ilości dostarczanych kalorii, białka, tłuszczu, węglowodanów, a ponadto witamin oraz składników mineralnych. „Na zachętę i ku przestrodze”, jak sam mówi – publikuje również tabelkę porównującą desery tradycyjnie dostępne w sklepie z tymi, które możemy przygotować sami. Blok czekoladowy, praliny orzechowe, domowe pierniki, fit gofry z polewą kakaową, naleśniki z musem jabłkowym – to propozycje … Krzyśka, które brzmią tak samo smakowicie, jak słodycze, które podczas zakupów mijacie na półce sklepowej 😊


Praliny kokosowo-wiśniowe (wyglądają obłędnie – foto obok), grillowane gruszki z sosem orzechowym, ciacho z dżemem figowym, brownie z batatów (wow!) oraz hit lata – solony karmel, tutaj do placków a’la penkejki (mój Mąż by zabił za niego!) – to tylko niektóre z 20 apetycznych propozycji Fit deserów. Krzysiek zamienia cukier na suszone daktyle, stewię albo karob, dodatki w postaci aromatów konfrontuje z tymi dostępnymi w naturze (np. czysty ekstrakt z wanilii). Smak deserów wzbogaca m.in. rozdrobnionymi migdałami, orzechami laskowymi albo wiórkami kokosowymi. I choć doczepiłabym się do tego oleju kokosowego (aktualne badania – KLIK!), to całość wygląda naprawdę bardzo dobrze pod względem odżywczym. Może więc wypróbujecie?

PS anonse matrymonialne proszę kierować na mój adres mailowy – przekażę Krzysztofowi :)

Przykład
Pralinka typu „rafaello” albo „ferrero” to ok. 63-78 kcal.
Pralinka orzechowa w wykonaniu Krzyśka to … 23 kcal (!)

EBOOKA ZAMÓWISZ TUTAJ:
http://fitslodycze.pl/





You Might Also Like

0 komentarze

Przepis przypadł Ci do gustu? A może masz jakiś pomysł jak go udoskonalić? Tekst dostarczył Ci oczekiwanych informacji? Podziel się tym z innymi!

ZOBACZ RÓWNIEŻ